Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny forside på webshop med fastnet og mobiltelefoner til ældre

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter flere opfordringer har jeg lavet en ny forside til min webshop med telefoner til ældre.
Tidligere havde jeg et billede af ældre mennesker, med det har jeg nu erstattet med en fastnettelefon og tre mobiltelefoner til ældre.
Se min nye forsiden på telecall.dk
Jeg vil blive rigtig glad for feedback Smile

vh
Henrik

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:11

Hej Henrik,

God idé først og fremmest. Jeg ved min farfar kunne godt bruge en af dine telefoner med større taster og din telefon-guide funktion er virkelig godt tænkt og den virker. Super til kunder der ikke kender produkterne, men går efter helt specifikke funktioner.

Hvis du gerne vil vide hvad der virker og ikke virker på din forside, vil jeg anbefale at du spørg dine kunder. Det kan du ret nemt gøre med Google website optimizer. Det giver helt klart det bedste svar og det koster ikke andet end et par timer hos en designer og et par timer hos en programmør. Du kan også prøve http://visualwebsiteoptimizer.com som ikke kræver kodning.

Jeg har også kigget på resten af din shop og fundet følgende ting som du evt. kunne kigge på:

Mulighed for større skrifttype i shoppen til svagt seendende besøgende/kunder? Det er jo dit segment så der kommer nok en del besøgende der kunne bruge det.

Hvorfor skal man mellem varenummer, produktnavn eller varenummer og produktnavn i søgefunktionen? Er det så ikke nemmere at den permanent står på varenummer og produktnavn?

Hvis søgningen ikke giver noget resultat, kan du hjælpe kunden videre ved at komme med forslag til hvordan man skal søge for at finde noget eller ved at skrive din kontakt info så kunden nemt kan kontakte dig og få råd.

Måske vise hvad der følger med når man køber en mobil tættere på selve telefonen, istedet for allernederst på siden.

Vise kontakt info unde et menupunkt der hedder kontakt og ikke under "om os" Det virker ikke logisk. Jeg forventede en firmaprofil under "om os" menupunktet.

Jeg ville nok fjerne kravet om passwordet i din checkout process. Jeg kan ikke se hvorfor jeg SKAL oprette en konto, bare for at købe en mobil. Har du set i din analytics salgskanal hvor mange der falder fra lige der? Jeg tror der er gratis omsætning at hente der.

Det var lidt mere en blot din forside, håber det er okay og at du kan bruge det til noget.

Mvh. Peter Munck

billige tonere

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:15

I guiden du har lavet, der kunne du måske lave en valgmulighed med hvilket handicap brugeren har og ud fra det. så finder søgningen de bedste mobiltelefoner til netop det handicap.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:24

Har produkter på forsiden der ikke er på lager, jeg ville kun sættet produkter på forsiden jeg har på lager . Og langt færre produkter og ligge fokus på enkel 5 top sælger- dem du kan levere hurtigste evt. har fået billigere eller har mange af.

købsprocessen

• Virker til for mange processer skal igennem for at købe en varer, og pass Word virker unødvendigt
  • Levering - betalings info , hvad er oversigt skal flere felter udfyldes, eller skal man give op , sidste punkt er Betaling og kvittering , skal alt udfyldes med betaling der igen , kan ikke oversku det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 11:34

Peter Munck:

Hej Henrik,

God idé først og fremmest. Jeg ved min farfar kunne godt bruge en af dine telefoner med større taster og din telefon-guide funktion er virkelig godt tænkt og den virker. Super til kunder der ikke kender produkterne, men går efter helt specifikke funktioner.

Hvis du gerne vil vide hvad der virker og ikke virker på din forside, vil jeg anbefale at du spørg dine kunder. Det kan du ret nemt gøre med Google website optimizer. Det giver helt klart det bedste svar og det koster ikke andet end et par timer hos en designer og et par timer hos en programmør. Du kan også prøve http://visualwebsiteoptimizer.com som ikke kræver kodning.

Jeg har også kigget på resten af din shop og fundet følgende ting som du evt. kunne kigge på:

Mulighed for større skrifttype i shoppen til svagt seendende besøgende/kunder? Det er jo dit segment så der kommer nok en del besøgende der kunne bruge det.

Hvorfor skal man mellem varenummer, produktnavn eller varenummer og produktnavn i søgefunktionen? Er det så ikke nemmere at den permanent står på varenummer og produktnavn?

Hvis søgningen ikke giver noget resultat, kan du hjælpe kunden videre ved at komme med forslag til hvordan man skal søge for at finde noget eller ved at skrive din kontakt info så kunden nemt kan kontakte dig og få råd.

Måske vise hvad der følger med når man køber en mobil tættere på selve telefonen, istedet for allernederst på siden.

Vise kontakt info unde et menupunkt der hedder kontakt og ikke under "om os" Det virker ikke logisk. Jeg forventede en firmaprofil under "om os" menupunktet.

Jeg ville nok fjerne kravet om passwordet i din checkout process. Jeg kan ikke se hvorfor jeg SKAL oprette en konto, bare for at købe en mobil. Har du set i din analytics salgskanal hvor mange der falder fra lige der? Jeg tror der er gratis omsætning at hente der.

Det var lidt mere en blot din forside, håber det er okay og at du kan bruge det til noget.

Mvh. Peter Munck

billige tonere

Hej Peter
Mange tak for din grundige gennemgang af telecall.dk :-)
Jeg vi prøve at kigge nærmere på google website optimizer, som du anbefaler. Jeg har overvejet at skifte mellem forskellige versioner af forsiden og så se efter et par uger hvad der sker med konverteringen.

Generelt er der på telecall.dk brugt en lidt større skriftstørrelse end normalt.
På min ”gamle” shop var der mulighed for at vælge skrift størrelse, men det er min erfaring at svagsynede godt ved at man får større billede i browseren ved at trykke <ctrl> <+> eller holde <ctrl> nede og rulle med hjulet på musen. Jeg går samtidig ud fra at svagsynede har en generel udfordring med deres browser og at de ikke udelukkende kigger på mit site ;-)

Du har ret i at søgefeltet hvor der kan vælges produktnavn eller produktnummer burde stå permanent til produkt name and number, og fjernes. Der vil aldrig være konflikt mellem navne og numre. Jeg anvender EAN numre som varenummer, fordi jeg har en kunde som har efterspurgt dette.
Jeg har flyttet kontakt på i hovedmenuen som du anbefaler
Du kan fjerne et flueben i købs forløbet så man ikke skal oprette en konto. Det burde nok være standardindstilling at man ikke skal oprette konto. Den kom med på listen til programmøren :-)

vh
Henrik
Tele Call Danmark

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 11:47

Nicolaj Thomasen:

I guiden du har lavet, der kunne du måske lave en valgmulighed med hvilket handicap brugeren har og ud fra det. så finder søgningen de bedste mobiltelefoner til netop det handicap.

Hej Nikolaj

Jeg kan godt se hvad du mener, men det bliver svært fordi mange handicappede har flere handicaps. F.eks. er en del ældre som både har nedsat syn og nedsat hørelse og motorikken er måske heller ikke hvad den har været. Der er også forskel på om svagsynede bedst kan se lyse tal på mørke taster eller mørke tal på lyse taster. Derfor et vores telefon guide opbygget så man skal vælge telefon type og hvilke egenskaber at telefonen man søger.
Men alle forslag er selvfølgelig velkomne
Tak for din kommentar Smile

vh
Henrik
Tele Call Danmark

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 12:23

Mikael christiansen:

Har produkter på forsiden der ikke er på lager, jeg ville kun sættet produkter på forsiden jeg har på lager . Og langt færre produkter og ligge fokus på enkel 5 top sælger- dem du kan levere hurtigste evt. har fået billigere eller har mange af.

købsprocessen

• Virker til for mange processer skal igennem for at købe en varer, og pass Word virker unødvendigt
  • Levering - betalings info , hvad er oversigt skal flere felter udfyldes, eller skal man give op , sidste punkt er Betaling og kvittering , skal alt udfyldes med betaling der igen , kan ikke oversku det

Hej Mikael

Hvis der er telefoner på forsiden som ikke er på lager, er det helt klat en fejl. Hvilken telefon er det?
Vi har stort set alle telefoner på lager, så vi kan sende dem fra dag til dag.
Vi har én gang forsøgt at skyde genvej og lagt en telefon på vores shop som vi ikke havde på lager. Der var en kunde som bestilte telefonen i sort, men den kunne kun fås i hvid, selvom leverandøren angav at den kunne fås i sort. Det resulterede i en utilfreds kunde, så fremover lægger vi kun telefoner på telecall.dk som vi har afprøvet og har på lager.

Om et par uger vil jeg lave en anden forside med færre telefoner til ældre som du foreslår, og vente et par uger og se hvad der virker bedst.

Jeg tager en snak med programmøren om at forenkle købsprocessen
Mange tak for dine indput Smile

vh
Henrik
Tele Call Danmark
- tilgængelig telefoni til ældre og handicappede

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 15:35

Hej igen,

Det var så lidt. Glad for at du kunne bruge noget af det.

Google Website Optimizer og Visual Website Optimizer er lige præcis til det og jeg vil anbefaler at du bruger et af dem og ikke laver dine egne tests. Fordelen ved at gøre det med et rigtig A/B test  / Multi variat testprogram er, at værktøjet tester de forskellige versioner sideløbende og ikke efterfølgende. Det eliminere alle andre faktorer som i den grad kan spille ind, mens du tester. De fungere begge ved at dele alle dine besøgende i to eller flere grupper og præsentere så forskellige design versioner til forskellige grupper. Derefter måler de hvordan de forskellige versioner konvertere, hvor meget en given version har forbedret (eller forringet) din konvertering i forholde til originalen og hvornår det er et endegyldig resultat. Du kan løbende følge med i backenden og se hvordan det går. Meget interessant, skulle jeg ellers hilse og sige. Der kan virkelige hentes meget her. Forestil dig at du hæver konverteringen fra 2% til 3%. Med uændret markedsføringsbudget har har du nu øget din omsætning med 50%! Nå jo, og så er Google Website Optimzier gratis. Det nemmeste er at gå ind på dinAdwords konto og vælge Website Optimizer under Rapportering og starte der. 

Du kan se en video om Google Website Optimizer her

Ting som kan påvirke din konvertering og som elimineres ved at bruge et rigtigt testværktøj 

• Hvornår på måneden er det, har folk lige fået løn?

• Ugedage

• Ferieperioder

• Vejret 

• Udsolgte vare

• Julen

• Positiv / negativ omtale i pressen eller andre steder.

• og 117 andre ting som man ikke aner noget om.

Du virker meget interesseret i at forbedre din webshop, så jeg tænkte jeg lige vil fortælle dig om et andet interessant værktøj som jeg også benytter. Det er et værktøj til at forbedre din brugervenlighed og det giver dig nogle helt andre informationer end dem Google Analytics kan give dig. Det er meget værdifuldt hvis du gerne vil forbedre din konvertering. Se videoen deres forside, så ved du meget mere om Clicktale

Mvh. Peter Munck

billig toner

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:03

Henrik:

Hej Mikael

Hvis der er telefoner på forsiden som ikke er på lager, er det helt klat en fejl. Hvilken telefon er det?
Vi har stort set alle telefoner på lager, så vi kan sende dem fra dag til dag.
Vi har én gang forsøgt at skyde genvej og lagt en telefon på vores shop som vi ikke havde på lager. Der var en

hej det er denne her telefon på forsiden nummer 2 står der dette her

Varenr: 8015908711608
Beklager, dette produkt er ikke på lager.....
det er fastnet forsiden som du linker til i trådstarten fastnettelefon og tre mobiltelefoner til ældre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 11:21

Hej Peter

Tak for hjælpen
Jeg er ved at få tilmeldt Google Website Optimizer og clicktale. Begge dele ser rigtigt smart ud Smile

vh
Henrik
Tele Call Danmark
- tilgængelig telefoni til ældre og handicappede

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)