Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thors Favorit Pictures

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har startet dette firma, og webshop og vil gerne have lidt respons på den. Er pt. stadig igang med udviklingen og opsætningen. Men vil meget gerne have en midtvejs kritik (konstruktivt)!

Jeg tager ud til de forskellige arrangementer og tager billeder. Senest var jeg til DM i Politihunde Foreningen!

  • Er siden brugervenlig?
  • Er konceptet i orden?
  • Hvad synes i jeg skal ændre/gøre bedre?

www.thorsfavorit.dk - online salg af billeder!

Mvh 

Mads Søndberg

Billige iPhone Covers - iPhone covers til hele Scandinavian

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads,

Jeg synes, siden er ganske brugervenlig og nem at navigere rundt på.

Jeg ved ikke, om jeg har forstået konceptet helt - er det forskellige hundearrangementer, du tager billeder af, eller er det "bare" arrangementer generelt. Jeg vil mene, at det er bedst at holde dig til en niche (altså f.eks. hunde), da det så også vil være nemmere for dig i forhold til markedsføring osv.

Jeg ved ikke, om du allerede kender denne side: http://www.ridehesten.com/Heste-billeder/Salg/?catalogId=17 men ellers kan du måske få lidt inspiration derfra? (jeg synes så, at siden som helhed er lidt rodet, fordi den dækker så mange områder, men derfor kunne det jo godt være, at der var elementer af den, du kunne inspireres af) Smile

Jeg mangler lidt en beskrivelse af dig og evt. det udstyr du bruger. Altså er du uddannet fotograf, hvilket kamera + linser har du til rådighed osv., samt måske et punkt med kommende arrangementer, hvor du gør opmærksom på, hvor du skal fotografere de næste par gange, men ellers synes jeg, det tegner til at blive en fin side. 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads...

Siden er skam overskuelig nok og ser pæn ud, der er der ikke så meget at komme efter...

Som du selv skrev er siden under udvikling så jeg regner med at der nok kommer flere ting på, som menuer :)

Det første jeg lagde mærke til var at jeg skulle scrolle horisontalt på siden, det du skal tænke på at der er stadig utrolig mange mennesker som kører i en opløsning som 1024x768. Dvs. de ikke kan se det sidste af højre side af hjemmesiden, dette kan være en irritationsmoment for kunderne og derved ikke så brugervenligt igen..  Så det skal du måske lige tage og kigge på :)

Der er selvfølgelig SEO du/i kunne optimere, men det vil jeg selvfølgelig ikke komme ind på da siden kun er under udvikling :)

Ellers er alt fint..

Hav en god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Aminoer!

Tusinde tak for denne så vel meget brugbare kritik. Jeg tog et kig på ridehestens side og ja du har ret i den er MEGET rodet, men jeg kunne da også tage noget inspiration med derfra. ;) Tror du kunderne vil føle sig mere tryk hvis de vidste om jeg var uddannet og hvilket udstyr jeg bruger?

Alaexander:

Jeg tror kun det er 1 ud af 100 der stadig kører 1024x768, så indenfor 1 år er den 1% nok skiftet, men det kan også være mig der er galt på den? og SEO er det næste jeg skal ingang med ;)

Men mange mange tak for den gode og brugbare kritik af min side.

/ Mads

Billige iPhone Covers - iPhone covers til hele Scandinavian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad jeg ville gøre opdel siden

Tænke jo mere du skriver jo bedre bliver siden jo normalt placeret i google

Lav en blog på siden om hvad du sælger

Lav en spørgsmål svar side om hvad du sælger

Den interne links struktur synes jeg godt du kunne tænke på i opbygning af siden , derved tænk når der laves en underside passer ankertekst til hvad næste side omhandler , det kan alle disse sider bruges til der forklare hvad du sælger og hvad du har lavet , derved ekstra motiveret til at skrive en god tekst da det oveni giver en SEO værdi

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael, vil du prøve at uddybe lidt og mere detaljeret ;)

Billige iPhone Covers - iPhone covers til hele Scandinavian

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Jeg tog et kig på ridehestens side og ja du har ret i den er MEGET rodet, men jeg kunne da også tage noget inspiration med derfra. ;) Tror du kunderne vil føle sig mere tryk hvis de vidste om jeg var uddannet og hvilket udstyr jeg bruger?

Godt at høre, at du kunne finde lidt inspiration trods den lidt rodede opbygning Wink

Mht. info om dig selv samt evt. dit udstyr så kan jeg personligt godt lide at kende lidt til baggrunden på de folk, jeg handler med, og det med udstyret nævnte jeg blot, fordi jeg har set det på en del fotograf-sites, men det er jo selvfølgelig en smagssag og som oftest burde billederne jo tale for sig selv Smile

Held og lykke med projektet Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

okai ;)

Og jo tak ;) Håber det bliver en succes 

Billige iPhone Covers - iPhone covers til hele Scandinavian

Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Beklager den lange tekst, men der er et par gode konstruktive guldkorn heri.. om du vil bruge dem er op til dig..

For det første, så er konceptet meget diffust for mig - tager du ud til arrangementer og tager billeder, og så kan alle folk efterfølgende bestille billederne på din hjemmeside? Uanset om jeg gættede rigtigt, så burde det ALDRIG være mit job at regne ud, hvad dit koncept er..

Så få præsenteret dit koncept på forsiden som det første.. helst i både ord og billeder (grafik)..

Jeg synes designet er meget kedeligt og intetsigende.. Jeg savner lidt kant - noget der måske underbygger konceptet.. eller noget der siger noget om dig og din virksomhed..  jeg kan desværre ikke gøre det mere konstruktivt end det her, da jeg er usikker på konceptet.. men det virker lidt som om det er et gratis template, hvor du bare har ændret topbilledet og indholdet..

Nu læste jeg lige årsagen til navnet - det er en god historie.. måske man i designet skulle inddrage historien på en eller anden måde.. men det kommer igen an på konceptet..

Et par brugervenligheds tips, når jeg lægger et billede i kurven fra forsiden, så bliver jeg automatisk flyttet over i indkøbskurven.. det finder jeg unødvendigt.. hvis jeg vil bestille 5 billeder, så er det irriterende, at jeg hele tiden skal gå tilbage til billed-oversigten efter hvert billede.. du bør så lave en mere markant bestil-knap.. ved den lille indkøbskurv i højre side

Det er iøvrigt super godt, at du viser miniaturer af billederne i indkøbskurven.. både den i højre spalte og den "store" indkøbskurv..

Pas på med forkortelser "DM i PH 2010".. giver ikke meget mening, hvis man ikke ved, at PH står for politihund.. men hvis din målgruppe er bekendte med sådanne forkortelser, så er det selvfølgelig helt i orden at bruge dem.

Jeg vil droppe "ikon"-billederne for underkategorierne.. jeg troede et kort øjeblik, at det var nogle andre billeder jeg kunne købe.. så du skal sørge for de skiller sig mere ud fra dine produkter.. evt. rigtige ikoner.. selvom det vil blive svært og tidskrævende, så kunne det godt give et godt resultat.. evt. lav nogle faste underkategorier, såsom lydighed, træning, konkurrencer osv. på den måde kan du bruge samme ikon for konkurrence til "DM i PH 2010" og igen til næste år, når det er "DM i PH 2011".. teksten vil jo afsløre, at det er forskellige konkurrencer..

Som bruger bør det aldrig være nødvendigt at skulle oprette en bruger for at bestille produkter.. sørg for man kan gå direkte til kassen fra indkøbskurven.. det andet skræmmer nogle folk væk..

Drop webmaster linket i bunden - det virker uprofessionelt.. desuden er det jo dig selv.. du gør det sandsynligvis pga. link-building, men det sender et uheldigt signal.. webmaster er generelt et uddøende udtryk..

I stedet for gul mouse-over baggrund på links (på produktsider med mere end 20 billeder) , så brug en lys blå.. måske næsten helt hvid..

Nu så jeg lige din argumentation for ikke at optimere til 1024x768.. og det holder ikke.. der er stadig omkring 15 % og det er faktisk den 2. mest brugte skærmopløsning.. flere end 1280x1024.. og kun 6% færre end nr. 1...

http://www.fdim.dk/Statistik/teknik/skaermoploesning

god fornøjelse
Martin

Martin S. Heiselberg, Grafisk designer

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Tusinde mange tak for din gode og meget konstruktive kritik. I har nok ret i at jeg skal uddybe mit koncept, og skrive endel om det på forsiden. ;) 

Af hensyn til designet, ja det er en gratis Template der er hentet, men som sagt er siden under opbygning, så kommer til det med designet ;) Men tak for dine små ideer til hvad jeg kan gøre bbedre også af hensyn til design ;)

Tak igen ;)

Billige iPhone Covers - iPhone covers til hele Scandinavian

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)