Kære venner Denne tråd er reserveret MLM venlige mennesker og er derfor ikke beregnet til at diskutere om MLM er skidt eller kanel. Den debat køre i alle de andre MLM tråde. |
Kære Martin – og alle andre venlige Aminoer![]()
Først til dig Martin – cool tråd – og jeg vil således hellere end gerne ta imod din positive invitation omkring en KONSTRUKTIV og OBJEKTIV dialog omkring MLM – og det som fortsat bannerfører for denne – for mig så åbenlyst geniale afsætningsform.
Og som tidligere skrevet; networkmarketing ER kommet for at blive!!!
Og ikke mindst fordi jeg gerne vil vise, at jeg ER et (MLM) venligt menneske![]()
Endvidere har jeg sku ærlig talt, længe summet med en idé om, at skabe en egentlig ”showcase” omkring MLM - og vel at mærke HER på sitet – LIVE og ”on going”!
Dette for at vise, at networkmarketing rent faktisk KAN lade sig gøre – eller også kan det ikke – og i så fald er jeg jo blot et fjols…………….og nogen får ret – og dermed ”håneret”![]()
Jeg vil lige sove på tingene og finde ud af, hvordan og hvorledes jeg kan/vil skrue et koncept sammen, der altså vel at mærke kan følges her på sitet ”LIVE” og ucensureret……..!?!
Med andre ord; "I´ll be back"![]()
Men det naturligvis KUN med Eders velsignelse – altså dig gode Dr. Thorborg………???
(P.S. Og ”nej tak” jeg behøver IKKE gode forslag, andre interessenter og/eller ønsker at andre tager idéen op, da dette skal tjene til et muligt indblik for udenforstående i, hvad MLM virkelig er – og kan være – på godt – og muligt ondt……!?!)
Først til dig Martin – cool tråd – og jeg vil således hellere end gerne ta imod din positive invitation omkring en KONSTRUKTIV og OBJEKTIV dialog omkring MLM – og det som fortsat bannerfører for denne – for mig så åbenlyst geniale afsætningsform.
Og som tidligere skrevet; networkmarketing ER kommet for at blive!!!
Og ikke mindst fordi jeg gerne vil vise, at jeg ER et (MLM) venligt menneske
Endvidere har jeg sku ærlig talt, længe summet med en idé om, at skabe en egentlig ”showcase” omkring MLM - og vel at mærke HER på sitet – LIVE og ”on going”!
Dette for at vise, at networkmarketing rent faktisk KAN lade sig gøre – eller også kan det ikke – og i så fald er jeg jo blot et fjols…………….og nogen får ret – og dermed ”håneret”
Jeg vil lige sove på tingene og finde ud af, hvordan og hvorledes jeg kan/vil skrue et koncept sammen, der altså vel at mærke kan følges her på sitet ”LIVE” og ucensureret……..!?!
Med andre ord; "I´ll be back"
Men det naturligvis KUN med Eders velsignelse – altså dig gode Dr. Thorborg………???
(P.S. Og ”nej tak” jeg behøver IKKE gode forslag, andre interessenter og/eller ønsker at andre tager idéen op, da dette skal tjene til et muligt indblik for udenforstående i, hvad MLM virkelig er – og kan være – på godt – og muligt ondt……!?!)