Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM på en ny måde

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Her kan folk der er i gang med at MLM, eller er åbenhjertet interesseret, diskutere koncepter, metoder og andet der fremmer jeres forretning.

Hej med jer,

Nu er jeg ikke en af dem der skriver mest herinde, men jeg har læst og fulgt debatten i denne tråd.

Jeg har citeret Martins oplæg for denne tråd, da jeg godt kunne tænke mig at vide hvad I gør i jeres forretning - i forbindelse med at networke og finde leads.

Her tænker jeg ikke på familie og venner, men fremmede kontakter: - Hvordan og hvor promovereri i jeres forretningskoncept og har I evt. en bestemt indgangsvinkel/indgangsbøn, er det bestemte typer af personer I henvender jer til og eller andet der konkret kan defineres som en fremgangsmetode?

Jeg er interreseret, da jeg som de fleste andre inden for MLM gerne vil vækste min forretning og mine partneres forretning. Jeg ved godt man ikke kan komme med opskriften på succes, men en beskrivelse af metoder der konkret kan tages i brug modtages meget gerne.

Inspireret af Lasse´s indlæg er her min indgangsvinkel MLM konceptet:

Jeg hørte om konceptet første gang da jeg var 15 år og tænkte det lyder interresant - (Der var dollartegn i mine øjne).

Jeg har altid været positiv overfor konceptet MLM. Jeg har dog brugt MANGE timer på "the don´t"s i denne branche - ikke at jeg har gjort noget ulovligt.

Skønt jeg har været ganske seriøs og haft et brændende ønske om succes har jeg båret mig forkert an i min fremgangsmåde og generelt bare gemt mig bag en webadresse og håbede på, at kunderne ville komme dumpende.

Firmaet jeg startede ud med var et amerikansk firma som solgte produkter til amerikanere.... det gjorde jeg via en hjemmeside... jo jeg solgte faktisk noget....!! og fik henvist ca. 500 forhandlere, men de sad jo alle mulige steder i verden og der var ingen kommunikation. Jeg modtog ikke nogen oplæring og troede egentligt mest af alt, at de alle ville tilmelde sig og være ligeså ihærdige som mig selv. (Jeg er dog blevet klogere).

Herefter forklarede jeg bredt og vidt til venner og familie hvordan konceptet hang sammen - med skeptiske bemærkninger og en LANG periode hvor de skulle oplyses, informeres og forstå hvad MLM er og hvad jeg syntes der var så godt ved det. Jeg kunne ikke holde tanken ud, at folk kaldte det for snyd eller havde andre trekantet sammenligninger. - Jeg vidste jo at det virkede .... jeg havde modtaget jo modtaget en check.

Så kom der er en periode hvor jeg var på udkig efter nye MLM firmaer, her var jeg til forretningspræssentation hos bla. ACN og et firma der solgte vine. Ideén med MLM og vinhandel kombineret kunne jeg egentlig godt lide. Men det blev aldrig til noget.... jeg gik til flere forretningspræssentationer.... men de tiltalte mig ikke.

MLM blev lagt på hylden i et godt stykke tid og for 1 års tid siden kom muligheden for at arbejde med et firma der er lokaliseret i danmark og har produkter til danskere og som min mor gerne ville have jeg skulle høre om, da hun selv skulle have en præssentation af forretningen. (der var alligevel noget af mit input der var gået igennem :-) )

Min mor har derfor hvervet min søster, som har hvervet mig i det firma jeg nu representerer. Jeg er bestemt glad for at være en del af dette firma og ser nye forhandlere med meget gåpåmod komme meget hurtigt til succes.

Det blev til en LANG smøre om hvad jeg har lavet.... men så ved man da hvor jeg kommer fra.... men I ved ikke hvor jeg vil hen

(det skal jeg nok gøre kort) ....

Jeg VIL have succes med MLM, dog ikke for enhver pris - Jeg vil hellere have, at det tager lidt længere tid end at ødelægge venskaber eller kæresteforholdet. Jeg kunne med tiden godt kunne tænke mig, at MLM blev til et fultidsarbejde og MEGET gerne i det firma jeg representerer på nuværende tidspunkt.

Ligger du inde med opskriften der kan nedbryde de barrierer og den skræk man har for at tale med fremmede om det dejlige firma man er en del af.... så vil jeg også gerne høre mere om det.....

Nu må jeg hellere komme i seng. Sleep

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej qasper

Tør du spørge folk om vej? hvis ikke og du gerne vil lære at gøre brug af fremmede kontakter, så øv dig med at spørge folk om vej. Det er en blid start og det bliver du hurtig dus med Smile

Jeg kan se på din hjemmeside at du er LR konsulent, det er jeg også.

Den måde jeg har benyttet til at få fremmede kontakter er at spørge folk om de bruger parfume, gør de det, får de en gratis parfumeprøve eller to med hjem. Inden jeg bryder samtalen spørger jeg om jeg må kontakte dem pr. tlf. for at høre hvad de synes om produktet og får som oftest deres tlf. nr.

I telefonen spørger self. om hvad de synes om parfumen, derefter forklarer jeg at de kan få deres egen indkøbs nr. og spare 30% på alle udsalgspriser i vores katalog.

Håber der er noget af det du kan bruge Smile 

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)