![]() Tak for dit svar Brian, du har nok ret! lagde faktisk ikke mærke til om han havde åbent i julen, men det ville da næsten være dumt andet ![]() Jeg må vist sætte mig ned og tænke lidt over det i den nærmeste fremtid.. |
Iværksætter drøm - men som hvad?
Her er lidt interessant lytning: http://podcast.dr.dk/p4/fortaelletimen/2006/fort-28oktober.mp3 Det er Martin Thorborg som fortæller om sit iværksætterliv, og han fortæller også om den butik han startede for mange år siden, som jævnede alt konkurrence med jorden. Det må da give inspiration og motivation. Der har iøvrigt været en del PC-butikker i Hobro, men jeg synes at de er lukket på stribe. Mon de har været for dårlige? Hobro er da en noget større by end Hadsund, så der burde være et større marked for privathandel af IT. Brian -> Havde du slået op i lokalbogen og tastet det første nummer under IT kunne jeg nok have hjulpet dig. Vi gør intet for at sælge til private, men det betyder ikke, at vi ikke gør det hvis en privat ringer! mvh Carsten |
![]() Man må sige at han gjorde et godt stykke arbejde, og har en masse gode råd og synspunkter! Det giver lidt blod på tanden må jeg indrømme ![]() Ja der har været nogen stykker i Hobro, og jeg anså da PC-Focus for at være rimelig stor og veletableret, og har da handlet der mange gang. Én ting som dog irriterede mig (og flere af mine venner) var, at når du kom ind i butikken for at hente en vare, lagde de 50kr oveni prisen, så den svarede til prisen du ville ha betalt hvis du havde bestilt over nettet. Synes det var noget hø at gøre... ![]() Der ligger vist stadig en bette pc-biks i hobro, i nærheden af rutebilstationen tror jeg nok, men har ikke lige fået kigget nærmere på den.. Må jo lige checke dem ud ![]() |
Dato: 11-01-2007 23:12:15 Forfatter: AndersSaugstrup Hej Thomas Jeg kan desværre ikke huske navnet.. Hilsen Anders Hvis det var overfor rutebilstationen, så var det nok DataXperten du har været inde i. (jeg er selv ex-frederikshavner ![]() Men de er ikke nye, tværtimod, godt etableret og med et velplejet renommé.. |
Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.
Har kigget lidt på siden, og kan godt på en måde se at det er en/flere unge fyre der driver butikken, og det er meget ala sådan noget jeg godt kunne tænke mig tror jeg ![]() |
Synes du har en spændende profil. Er selv iværksætter fra Hadsund - send mig en mail hvis du har lyst, måske vi har nogle ideer sammen. Hilsen Tomas tomasp5555@yahoo.dk |
![]() ![]() Men der er da sket lidt.. E-TECH er lukket i hadsund, og åbenbart flyttet til Hobro, ifølge deres side, men har ikke selv set om de har en butik. Og den eneste EDB-butik jeg ellers kendte til i Hobro (Datamusen hed den vidst), er blevet til 1tegration (www.1tegration.dk). Har selv handlet der, og butikken er flot, men synes stadig der mangler noget ![]() |
Ja, det mærkede vi også. Lige pludselig begyndte en del private kunder at ringe, og så opdagede vi at han var lukket. Sjovt nok troede folk at de havde købt PC''en hos os når de ringede. Jeg ved ikke lige hvordan det kunne gå til - måske de bare slog op i telefonbogen og ringede til det første nummer på listen... mvh Carsten |
![]() |