Hej med jer, jeg har besluttet at der skal nyt design på min hjemmeside. Jeg har fået 4 forslag fra forskellige designer. Hvis i var indkøber eller IT chefer, eller marketingsfolk der skulle vælge leverandør af ittilbehør, USB nøgler med logo osv - ud fra KUN hjemmside. Hvilken ville i så vælge ? Håber i vil komme med feedback. I skal ikke tænke på farverne og teksten der står (det kan laves om) men opsætningen og designet er vigtig. Ved i er travle iværksættere, så hvis bare i vil skrive hvilken i syntes bedst om og ingen kommentarer er det guld værd for mig :-) mange mange tak fra Signe
Jeg kan bedst lide nummer 2 og 3, hvorfor? jo fordi de ser mest stilrene ud. De udviser seriøsitet dog uden af være for tørrer. Men i sidste ende er det jo op til dig selv..
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Hej Alexxander, TAK :-) Min mening betyder selvfølgelig noget, jeg skal kunne stå inde for den. Men hvis det ikke er den samme som mine kunder og potentielle kunder vil vælge, så går jeg gerne på kompromi. Målet er at få flere kunder og mere salg og ikke at jeg holder fast på en "forkert mening, der ikke giver mig salg" Tusind tak - jeg har lavet et excel ark og laver afstemning og har også spurgt et udpluk af mine kunder, som virkelig er marketingsfolks, IT chefer osv, som er min målgruppe. God weekend....
men men jeg ser helt klart et potentiale i etteren hvis farverne på den kom over i nogle mere "neutrale" farver, så vil jeg mene den kunne blive rigtig god...