Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket design skal jeg vælge ? Vil i hjælpe mig ?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, jeg har besluttet at der skal nyt design på min hjemmeside. Jeg har fået 4 forslag fra forskellige designer. Hvis i var indkøber eller IT chefer, eller marketingsfolk der skulle vælge leverandør af ittilbehør, USB nøgler med logo osv -  ud fra KUN hjemmside. Hvilken ville i så vælge ? Håber i vil komme med feedback. I skal ikke tænke på farverne og teksten der står (det kan laves om) men opsætningen og designet er vigtig. Ved i er travle iværksættere, så hvis bare i vil skrive hvilken i syntes bedst om og ingen kommentarer er det guld værd for mig :-) mange mange tak fra Signe

Mange hilsner SB

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:36

Hej Signe..

Jeg kan bedst lide nummer 2 og 3, hvorfor? jo fordi de ser mest stilrene ud. De udviser seriøsitet dog uden af være for tørrer. Men i sidste ende er det jo op til dig selv..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 08:43

Hej Alexxander, TAK :-) Min mening betyder selvfølgelig noget, jeg skal kunne stå inde for den. Men hvis det ikke er den samme som mine kunder og potentielle kunder vil vælge, så går jeg gerne på kompromi.  Målet er at få flere kunder og mere salg og ikke at jeg holder fast på en "forkert mening, der ikke giver mig salg" Tusind tak - jeg har lavet et excel ark og laver afstemning og har også spurgt et udpluk af mine kunder, som virkelig er marketingsfolks, IT chefer osv, som er min målgruppe. God weekend....

Mange hilsner SB

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 08:47

jeg er vild med den orange.. varm og anderleds, god måde at sætte kategorierne op på... den vil jeg gerne handle i ... 

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 08:48

Jeg ville også umiddelbart sige 2 og 3 ,

men men jeg ser helt klart et potentiale i  etteren hvis farverne på den kom over i nogle mere "neutrale" farver, så vil jeg mene den kunne blive rigtig god...

Claus

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 08:50

Hej Claus, hvis du skulle vælge en og farverne kunne laves om - hvilken af af de 3 du syntes om, ville du så vælge ?

Mange hilsner SB

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 08:55

Signe Bennekou:

Hej Claus, hvis du skulle vælge en og farverne kunne laves om - hvilken af af de 3 du syntes om, ville du så vælge ?

Klart nummer 1. den har en lækker opsætning / udstråling

Claus

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 13:48

Nummer 1 men med produktoversigten flyttet over i venstre side.

mvh

Jan

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:54

Jeg holder os på nummer 1, ville ihvertfald være en jeg kunne huske at have set tidligere hvis jeg kom ind på den .. 

De andre 3 er stilrene' men allerede 30 sekunder efter at have set dem har jeg egentlig glemt dem igen. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 13:56

Hej Signe,

Jeg synes ikke at der er nogle af dem der rammer lige på hovedet af sømmet.

Men nr. 3 er klart tættest på et fornuftigt bud.

Måske hvis i fjerner det hvide øverst, sådan bjælken kommer helt øverst, og placere jeres logo i venstre side af bjælken. (et bud)

Mvh. Sven Philipsen :-)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)