Hej Anders Først et spørgsmål : Hvad er årsagen til, at du vælger at nedpriotere kunden, til trods for at du har en deadline ? Hvorfor angriber du kundens stave problemer ? (Sorry det var 2 spørgsmål :-) Et godt råd, som jeg bruger meget er. Når der opstår problemer i et samarbejde, uanset om det er med en kunde, konen eller en kammerat, så hop ind i "helikopteren" og tag en tur for oven. Kig ned på problemstillingerne og kig på det. Stil dig selv kritiske spørgsmål. Hvor har jeg fejlet i forløbet ? Hvor mangler min kommunikation osv... Alle laver fejl og siger/skriver ting, man ikke burde, men det vigtigste er at lære af disse fejl og indrømme dem. Jeg tror du kan komme rigtigt langt ved, at kontakte kunden og tage en snak med dem. Spille med åbne kort og indrømme, at du har fejlet.... Måske kan I fa samarbejdet tilbage på sporet. Mvh Kim |
Kim Westphal Andersen:Måske kan I fa samarbejdet tilbage på sporet.
Hvis jeg var kunden, ville det godt nok komme til at knibe. Det er muligt at kunden ikke altid har ret, men derfor kan man godt holde en sober tone - det synes jeg faktisk at Anders' kunde gør, men svarene er ualmindelig flabede.
@Anders: Jeg ville også få fjernet linket til mail-korrespondancen i dit indlæg. Som andre skriver, fremstår du arrogant og barnlig, og viser en udpræget mangel på samarbejdsvilje. Du bør seriøst overveje, hvilken indflydelse det får på din forretning fremover. Jeg kan ikke forestille mig, at jeg ville indgå i et samarbejde med dig, alene pga. den attitude, du udviser her.
Og tag så ved lære af nogle af de gode råd, der er givet i denne tråd.
MVH
Kirsten