Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visitkort i god kvalitet!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Venner,

Jeg skal bruge nye visitkort i en lækker kvalitet i et klassisk design. Det skal være i en tyk papir/pap kvalitet, ikke noget med plastik eller andre smarte påfund. Jeg skal bare have mit logo og kontakt info på, så skal ikke rigtig bruge designer.

Har du hvad jeg magler, eller ved du hvor man får lækre visitkort i en god kvalitet?

Mvh

Nis

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 93
Fra  Jensen Print Skrevet kl. 20:34

Hej Nis.

Du skal være velkommen til at kontakte mig så kan jeg give dig en pris.

Du kunne også overveje at lægge opgaven ud på "TRYK" her på siden så får du sikkert mange tilbud.

Mvh.

Lars H. Jensen

40151393

Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!

www.jensenprint.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:37

Hej Nis,

Jeg fik lavet mine 300g visitkort hos MediaMouse.

Dem er jeg fantastisk godt tilfreds med.

Tag du fat i Jesper hos MediaMouse.

Dbh. John Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:41

Hej,

Jeg sidder lige her med John Nielsens visitkort og det lyder som om det er sådan et du søger.

Jeg ved at John har fået det lavet af Jesper fra  Mediamouse der også er aktiv her på Amino, så jeg vil da anbefale dig at kontakte ham :-)

Håber det hjælper
/Brian 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:43

Hej

Har selv lige købt og designet mit eget hos Vista Print, hvor prisen endte med at blive stort set ikke eksisterende.

Iøvrigt har jeg kun hørt godt om Jesper fra MediaMouse, hvor flere af mine kunder har købt deres, så her er du helt sikkert i gode hænder.

Tonny

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 23:07

Der er mange der kan lave det, og hvor der er bedst afhænger egentlig af hvor god en kvalitet du er ude efter. Det er død svært at skrive om, og det letteste er egentlig at rekvirere en prøve fra et sted du finder tiltalende - det er der en del der tilbyder.

Du skriver du ikke skal bruge designre, men jeg vil nok alligevel råde dig til at lade en fagperson sætte det op for dig. For det første har de øje for hvordan det bliver pænt - der er faktisk rigtig mange måder at stille logo og navn op på, desuden er størrelse på logo'et, afstanden til kanten, etc, etc. noget som de bare lige har rutine med og øje for. Måske kan de også biddrage med en gode idé eller to.. Derudover er fordelen ved at benytte en fagperson, at de har den rigtige software og know-how til let og hurtigt at eksportere i korrekte, trykklare formater. Dette er en vigtig del af grundlaget for at det færdige kort bliver pænt og lækkert at se på. Hvis det reelt bare er tekst og logo, tager det ikke lang tid - og er dermed ikke dyrt. Jeg tror faktisk du giver pengene bedre ud på lidt hjælp til opsætning end nogle mega-tykke coat-lak-glosh kort... Selvom man selvfølgelig godt kan vælge både og. ;-)

Håber det gav mening og hjalp dig lidt på vej.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:39

Hej Nis

Jeg vil kunne give dig et rigtig godt tilbud.

nu ved jeg ikke om du har fået det lavet, men ring til mig og vi kunne tage en snak om det.

Du må gerne kontankte mig på 42164235.

På forhånd tak

Hilsen Bujar

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)