Hej Heidi! Jamen det er godt at høre du kan bruge mit brok til noget... Nåd du siger at du får travlt til 4-1 kvart. så er en deltidsansat, mere end nok... jeg har også travlt, men så går man ikke rundt og keder sig.. Men din nuværnde ansat, skal ikke på deltid... og jeg læste også at du betaler hende Mac D osv. osv.. Kan fortælle dig så meget at i mit firma har du en 1/2 times ubetalt pause og 15 min. betalt. . Og jeg betaler ikke for mine ansattes mad, af og til køber jeg morgenbrød... men kun fordi vi spiser sammen om morgen.. og der deles vi til at købe det.. Du skal ikke forstå mig på den måde at du SKAL fyre hende... Men du får ikke den samme ansat når hun ryger deltid, Og der kan man sige, når man finder en på deltid så kan man altid give vedkommene flere timer efter buttikens behov. Men som jeg også tideligere skrev, fultid med underskud.. Hvis jeg var ansat ville jeg ikke engang åbne min mund efter lønforhøjelse og i sær efter barsel og 9 måneder.. Og det med at hun kommer tideligere .. fordi hun vil gå tideliger ... det holder ikke en meter... hvis min ansat kom en time inden åbning, så får har ikke løn for det.. Nu lyder jeg som en sur gammel stoder.. Men er kun 18 og har haft 6 personer ansat.. så en smule erfaring har jeg.. .især i detail. Håber du kan bruge mit indlæg.. Og hus " you're the BOSS!" |
det er helt rigtig at det er lidt forkert af mig at have indgået en aftale med mad osv. men regnet helt ærlig med at købe en rugbrød også noget pålæg også syntes jeg at det var godt, var ikke lige klar over at hun var så kræsen!
Men man lære jo helt tiden, og jeg er lidt blød i det. men regner med at bruge hende de 30 timer hvis vi kommer til enighed også er det ud af vagten. så må jeg jo se på om jeg skal være alene eller have en på del tiden. det må jo komme an på en prøve. :)
jeg er så heller ikke så meget ældre end dig, er lige bleven 24 år. :)