Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken platform er bedst til webshop?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Kan godt være det er det forkerte sted jeg har lagt mit indlæg, anyway min bror og jeg er igang med noget webhandel med tøj, men vi er ikke sikker på hvilken platform vi skal bygge vores shop på, der er selvfølgelig en masse forskellige meninger, men er der ikke en slags hitliste over hvilket der er bedst?

Mvh. Christian

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:18
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:47

Hvilken platform der er bedst kan ikke bare sådan uden videre svare på da det er subjektiv. I kunne lige så godt spørge" Mac eller PC??". Jeg synes dog at skal kigge lidt nærmere på de forskellige udbydere og se hvad de forskellige platforme kan tilbyde jer, og derved finde ud af hvad i kan lide ved de forskellige systemer og så tage der derfra. Der findes mange eksempler på hvordan folk har udnyttet de forskellige platforme, nogle gode, andre mindre gode, men find ud af hvad der passer jer, og tag så stilling til hvad i gør derefter.

/Lasse 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 23:27

Nøjagtigt ligesom Lasse er inde på, så er det lidt som at spørge: Hvilken bil er bedst? En porsche eller en pickup truck? Tjah, det kommer an på hvad du har tænkt dig at bruge den til :-) Og især kommer det an på jeres budget.

Hvis i ingen penge har, og ikke har noget imod at rode med lidt teknik, så kig på en osCommerce. Men en advarsel: Der skal virkeligt arbejdes med den før den bliver god! Især hvis i vil have et godt, seriøst og troværdigt design på shoppen.

Men ellers vil jeg til alle nybegyndere på det kraftigste anbefale en Dandomain shop leveret igennem en af deres samarbejdspartnere på design. De 20-50.000 som det koster er rigtigt godt givet ud, og det er efterhånden helt utroligt hvad nogle af deres designpartnere kan spytte ud.

Det giver jer en chance for at få lidt erfaring med nethandel uden at skulle foretage den helt store investering. Og efter et års tid eller to kan i så nemmere komme op med en liste af krav, og så måske kigge på noget skræddersyet.

Med venlig hilsen
Søren Sprogø

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 15:13

Hej Christian,

Som du er blevet gjort opmærksom på, så er der mange forskellige platforme, og hvilken en der er den bedste kommer helt an på dit behov.

Vi hos VSI Group, bruger mange forskellige platforme, netop for at kunne imødekomme vores samrbejdspartneres behov bedst muligt.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på ms@vsi-group.dk for mere info. Vi hjælper dig ihvertfald gerne i den rigtige retning.

Du kan se referencer her, på nogle af de webshops som vi har lavet.

Mvh.

Mikkel Schmidt
ms@vsi-group.dk
www.vsi-group.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 16:38

Der er rigtig mange shops med en fornuftig omsætning der kører med Dandomain. Har i selv forstand på at programmere og lave grafik eller skal i have det hele leveret?

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:16

Hej Christian

Hvis du ønsker flere eksempler kan du prøve at se på vores CMS system, det er pt. online på www.fightworld.dk

Hvis det ser interessant ud er du velkommen til at skrive for yderligere informationer som systemet, jeg kan kort sige at det er skræddersyet fra bunden - og vi her inden for den næste uge får en demo online, så du også kan se administrationssystemet.

--

Med venlig hilsen / Best regards

Kwadwo Ś. Adu

say hello:

Studio57 - Nyhavn 5, 2. sal | DK-1051 København K 
www.studio57.dk | sayhello@studio57.dk |

stalk us:
twitterhttp://twitter.com/studio57kbh
facebookhttp://www.facebook.com/studio57kbh

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)