Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mode-webshop og tøj-agentur samtidig?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøberen/Fokus:

Fint Fashionseller. Det er opfattet. Du kan sammenligne det med personer, som hyrer et bureau til at finde et job til dem. Det får bureauet også betaling for. I realiteten kan en iværksætter komme igang gennem et agentur for kun kr. 5.000,- uden at have brugt tiden på at undersøge og opsøge selv. Derfor er prisen latterligt lav i forhold til det udbytte man kan få.

Det er vi skam enige om... Problemet er bare, at mange af dem, som du støder på, vil have samme holdning som Preben... For vinderen ved dit arbejde er mærket/firmaet, og ik dem som tager agenturet...

Som sagt bare et råd, jeg bestemmer ik, hvordan du vil gøre det ;D 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 21:04

Michael vi kan aftale at du får procenter af omsætningen det må være fair for alle parter hvis vi skal vidre med det  her ?

Nu skal jeg lige have et par dage til at finde ud af om "stilen" er den rigtige og så lægger "jeg" den her debat bag mig se om du også kan og vil Yes 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:27

Hej Preben

Jeg er ikke typen, der brænder broer, så fint med mig.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 08:53

Fashion-Seller:
For vinderen ved dit arbejde er mærket/firmaet, og ik dem som tager agenturet...

Den forstår jeg ikke helt?

I en forhandlingssituation er jeg sikker på at den mulige agenturholder, som jeg har fundet, står stærkere, når nu parterne ved, hvem der har betalt for min service, og firmaet bag har fået en gratis service. Hvis det er med til at give bare en enkelt eller en halv procent mere i provision, er mit honorar hurtigt tjent hjem igen. Det er muligt, at jeg naivt tager fejl, men der er meget psykologi i en forhandlingssituation og den mulige agenturholder har ihvertfald vist sin store interesse ved at have betalt.

Michael

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 09:41

Hej Michael

• Jeg har talt med ham der skal være indehaver, af det agentur som du har tilgang til, og for at vi kan komme lidt videre i den her sag skal vi have nogle oplysninger omkring hvad et sådan agentur indebærer af forpligtigelser i forhold til markedsføring af deres mærke og ikke mindst hvad ønsker de at der skal omsættes for månedligt for, at vi bibeholder agenturet.
  • Vi skal også tilgodese din rolle som formidler af agenturet vil du tage den af firmaet hvilket jeg synes vil være den optimale løsning du kan sige til dem at du skal have X procent af deres indtjening det første halve år.
  • Jeg vil gerne fremlægge et samlet projekt for den måske kommende ejer i morgen og skal derfor bruge det katalog som du ligger inde med og så forventer jeg at han tager stilling til om vi skal arbejde videre på projektet efterfølgende.

Hilsen Preben

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:16

Hej Preben

Først og fremmest afventer jeg et svar fra min kontakt vedr. hvilken profil den kommende agenturholder skal have samt forventninger til salgsstruktur og -resultater. Jeg ringer til dig, når jeg ved mere. Håber at hun vender tilbage idag som lovet.

Michael

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 10:26

Hej Michael

Du skal have svar på de ting jeg skrev sådan vi har de ting på plads.

Jeg modtager gerne en mail med svar!

Hvis hun har lovet at vende tilbage og ikke overholder det uden at hun giver tilsagn om at hun leverer på et andet fastlagt tidspunkt, så er vores interesse ikke tilstede længere .

Preben

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:18

Indkøberen/Fokus:

Fashion-Seller:
For vinderen ved dit arbejde er mærket/firmaet, og ik dem som tager agenturet...

Den forstår jeg ikke helt?

I en forhandlingssituation er jeg sikker på at den mulige agenturholder, som jeg har fundet, står stærkere, når nu parterne ved, hvem der har betalt for min service, og firmaet bag har fået en gratis service. Hvis det er med til at give bare en enkelt eller en halv procent mere i provision, er mit honorar hurtigt tjent hjem igen. Det er muligt, at jeg naivt tager fejl, men der er meget psykologi i en forhandlingssituation og den mulige agenturholder har ihvertfald vist sin store interesse ved at have betalt.

Altså vinderne ved at finde et agentur er altid mærket/brandet... Det er dem, som kommer til at tjene "the big money", så derfor er det også dem, som har den største interesse i at finde det rette firma til agenturet...

Derfor er det også mest naturligt, at det er mærket/brandet, som betaler for arbejdet...

Men dermed ik sagt, at det er umuligt at gøre det den anden vej rundt...

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 16:10

Hej michael

Vi kan tilbyde dem at komme med på messer i Bellacentret, Hanover, ect  Websiden vil stille en shop op som alle shoppe som er ca 3000 kan linke til   men vi er ikke intereseret i, at betale 5000 for st få lov til at reklamere for et tøjmærke som vi slet ikke kender.

vh preben

hilsen preben

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:17

Web-siden.dk:

Vi kan tilbyde dem at komme med på messer i Bellacentret, Hanover, ect  Websiden vil stille en shop op som alle shoppe som er ca 3000 kan linke til   men vi er ikke intereseret i, at betale 5000 for st få lov til at reklamere for et tøjmærke som vi slet ikke kender.

Jeg tror du har misforstået det hele... Det Michael leder efter, er ik en webshop, som vil sælge mærket, men et firma som vil have agenturet, og stå for distributionen og salget af mærket i DK...

Dvs sælge mærket ind i diverse passende butikker, lave markedsføring, tage mærket med på messer mm...

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)