Jeg har lige modtaget en mail fra trådstarter at han vil have 5000 i konsulentydelse hvis jeg overtager agenturet selvom det ikke er mig der har bedt dig om hjælp?
Det er godt nok dårlig stil... Dit amino navn er blevet godt pletttet nu.
Du må gerne skrive lidt om dig selv og hvad I kan gøre for mig og min kontakt. Det er et tøjmærke med store ambitioner og - i mine øjne - stort potentiale. Jeg har et online-katalog, som du kan klikke ind på såfremt du kunne passe i profil.
Jeg formidler kontakt mellem __________ og salgsled og tager et konsulenthonorar på kr. 5.000,- ex. moms for dette, som du selvfølgelig kun skal betale, hvis du ender ud med at få agenturet.
Jeg forsøger at drive en fornuftig service, hvor jeg formidler kontakt mellem varemærker, der vil ind i DK og et salgsled. Den service tillader jeg mig at tage mig betalt for....
Tror at vi har korresponderet for sidste gang.
Michael
PS: Steffen, er du ironisk? Kan ikke se, hvad jeg gør galt her og har altid opført mig anstændigt - både herinde og udenfor i den rigtige verden.
Er der noget i vejen for både at have en webshop, som sælger tøj og et agentur på et tøjmærke?
Jeg spørger, fordi jeg har fået en henvendelse om at finde en agenturholder for et nyt spændende tøjmærke, og overvejede i den forbindelse om den sammensætning kan være interessant.
Derfor: har du en tøj-webshop og kunne du tænke dig et agentur, er der her en mulighed.
Michael
Det fremgår ikke af citetet som var din start på tråden, og hvad gør du for mig jeg har ikke hyret dig til noget og det er ikke for mig du arbejder, hvordan i aftaler din provision er sådan set mig lige gyldig?
Jeg kan da aldrig komme til at skulle betale dig penge i givet fald bør det fremgå af din tekst som er citeret at agenturet koster 5000dkr men hvordan jeg kommer ind i billedet til at skal betale dem, dette må du gerne forklare?
Egentlig er det dig selv der får gratis konsulentydelse, som det fremgår af den citeret tekst stiller du en del spørgsmål, som du får besvaret på fin vis men det koster ikke noget her på amino (det er detfede ved amino).
Vi var jo langt fremme med vi var intereseret i agenturet da en mail dukker op i min mailbox hvori det pludselig koster penge, hvordan skulle jeg forvente at det koster penge at bruge amino som vi gjorde indtil du gik over på mail?
Var skam ironisk. hehe Det er ikke en så slem sag. Jeg tror bare du måske skulle have nævnt det i tråden, så folk ikke tror de kan rende rundt og få ting gratis. hehe
Men spøg til side. En virksomhed må drives, men det var misvisende at du pludselig skriver at ydelsen koster 5.000. tror det er det at _____ er blevet overrasket over.
Jeg forsøger at drive en fornuftig service, hvor jeg formidler kontakt mellem varemærker, der vil ind i DK og et salgsled. Den service tillader jeg mig at tage mig betalt for....
Bare et godt råd... Vil du sælge agenture, så skal du opkræve beløbet hos selskabet bag mærket. De er ofte villige til at betale lokale agenter for, at finde de rette samarbejdspartnere...
Så undgår du også den form for udbrud, som Preben kom med... Og det er den slags udbrud, du vil opleve mange af i DK...
Der er intet forkert i det du gør, men mange vil nok blive overrasket over, at de gør et mærke en tjeneste, og derefter skal betale for det...
Kender flere der arbejder på samme måde i DE, men de får altid deres €€€ fra mærkerne, når der er indgået aftaler...
Jeg har opfattet miseren gennem Steffens svar, så forstår din irritation. Fatter bare ikke, at du offentliggør min mail til dig. Det er dybt umoralsk rent forretningsmæssigt....
Fint Fashionseller. Det er opfattet. Du kan sammenligne det med personer, som hyrer et bureau til at finde et job til dem. Det får bureauet også betaling for. I realiteten kan en iværksætter komme igang gennem et agentur for kun kr. 5.000,- uden at have brugt tiden på at undersøge og opsøge selv. Derfor er prisen latterligt lav i forhold til det udbytte man kan få.
Jeg har opfattet miseren gennem Steffens svar, så forstår din irritation. Fatter bare ikke, at du offentliggør min mail til dig. Det er dybt umoralsk rent forretningsmæssigt....