Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eget tøjmærke - Søger tøjproducenter i udlandet

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey..

Prøv at tage fat i hende her:

http://sydine.com/

 

ved ikke lige hvad der går galt for hendes hjemmside, - men der skulle være liv i hende.. Hun er dansk gift og taler dansk, og kan hjælpe dig med det meste, -også metervaren. Og hjælper også med helt små antal, - eftersigende er det hendes speciale, til "østeropæriske" priser.. nakkelabels skal du nok selv stå for og i så små antal i DK enten hos A-tex eller Hensgen & Bindsløw, - eller den lokale bogtrykker..

Go fornøjelse

vh/ Ulrik

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan nå mig på

lars (snabel a) amarisas.com

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan også være behjælpelige med nakkelabels og hang tags mm.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

designnørd:
Prøv at tage fat i hende her:

http://sydine.com/

ved ikke lige hvad der går galt for hendes hjemmside, - men der skulle være liv i hende.. Hun er dansk gift og taler dansk, og kan hjælpe dig med det meste, -også metervaren. Og hjælper også med helt små antal, - eftersigende er det hendes speciale, til "østeropæriske" priser.. nakkelabels skal du nok selv stå for og i så små antal i DK enten hos A-tex eller Hensgen & Bindsløw, - eller den lokale bogtrykker..

Tak for info. Og ja, hjemmesiden ser ikke helt korrekt ud.

 

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars:
Du kan nå mig på

lars (snabel a) amarisas.com

Tak. Jeg kontakter dig indenfor nær fremtid.

 

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars:
Vi kan også være behjælpelige med nakkelabels og hang tags mm.

Det lyder godt. Vi ser nemlig også meget gerne, at tøjet leveres ready-to-sell (inkl. nakkelabels, hangtags etc.), men det er dog ikke et ultimativt krav.

 

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har haft gode erfaringer med European Partners. Snak med Svetlana hun kan finde producenter der passer til dig og dit behov, primært i østeuropa. Får selv produceret børnetøj i Estland.

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej StockBroker, alle som har skrevet og interesserede i dette indlæg.

Jeg er ved at starte en produktions systue som laver netop hvad nogle af jer søger, mindre tøjproduktioner, og også udarbejdelse og opsyning a første prøver. Jeg er i København og er oppe at køre fra 1. nov. min email er cticy@aol.com

Hilsen Charlotte

Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej StockBroker

Vi har læst jeres indslag vedr. T shirts og de svar I har fået, og vi er ikke helt ennige I at det ikke kan lade sig gøre at producere t- shirts I små oplag og flere designs, det gør vi hos os i sydine.

Sydine er en mindre Dansk / Moldavisk systue der gerne hjælper små og mellemstore virksomheder igang med produktion også gerne helt fra start, vi hjælper gerne med alt fra design, prototyper, op til færdig produktion, alt hurtigt, professionelt  og til tiden. Vi har stor erfaring med bl.a. t-shirt production bade til voksne og børn. Vi har naturlivis også muligheder til at hjælpe med tryk, hvis der er brug for det. Så skriv gerne til os, hvis du stadig har problemer med at finde en producent til kun 200 t shrits. SMILL..

De bedste hilsner

Bo Bent Betak

Director of sales and client relations ADM – sydine.com  

Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej StockBroker

Vi har læst jeres indslag vedr. T shirts og de svar I har fået, og vi er ikke helt ennige I at det ikke kan lade sig gøre at producere t- shirts I små oplag og flere designs, det gør vi hos os i sydine.

Sydine er en mindre Dansk / Moldavisk systue der gerne hjælper små og mellemstore virksomheder igang med produktion også gerne helt fra start, vi hjælper gerne med alt fra design, prototyper, op til færdig produktion, alt hurtigt, professionelt  og til tiden. Vi har stor erfaring med bl.a. t-shirt production bade til voksne og børn. Vi har naturlivis også muligheder til at hjælpe med tryk, hvis der er brug for det. Så skriv gerne til os, hvis du stadig har problemer med at finde en producent til kun 200 t shrits. SMILL..

De bedste hilsner

Bo Bent Betak

Director of sales

and client relations

ADM – sydine.com

e-mail: rodica@sydine.com eller produktion@sydine.com

bobetak@gmail.com   

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)