Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eget tøjmærke - Søger tøjproducenter i udlandet

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige nævnes at Polen har et rigtig dårligt rygte inden for tekstil varer i mine kredse.

Derfor vil jeg råde dig til at se bort fra netop det land. De er gode til mange andre ting, som plastik og gummi. Men de halter lidt efter i tekstil.

Mvh
Steffen

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Petersen:
Nej. Eftersom hver størrelse har deres eget varenummer.

Tak for dit svar.

Steffen Petersen:
Selvom jeg har en agent tilknyttet mit firma, som er bosat i Kina. Er der en masse omkostninger som skal dækkes ind. Som hovedregel plejer jeg at sige at vil du bestille for mindre end 20.000 kr fra Kina? Så lad være?

Det er også noget i retning af, hvad nogle brugere allerede har givet udtryk for, hvorfor vi netop også søger producenter udenfor Kinas grænser. Her kommer bl.a. Mauritius umiddelbart ind i billedet, da de eftersigende skulle kunne producere meget mindre batches end mange steder i Kina.

Steffen Petersen:
Start med at få produceret 50 stk af 4 størrelser, her i landet, Så kan du se hvordan efterspørgslen bliver.

Det er også med i vores overvejelser, og det kan godt være, det bliver slutresultatet. Tak.

Steffen Petersen:
Tænk dig godt om før du i stædighed, vælger at producerer i Kina. Har man ikke en handelsagent, bliver du med 90 % sikkert røvrendt på det groveste.

Der bliver ikke taget beslutninger i stædighed eller lign. - bare rolig. Og ja, vi har også hørt at specielt Kina er et meget illoyalt marked, hvis man ikke har en lokalkendt agent.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg lige kigget indlægget igennem og det virker som om du har samme problem som jeg selv. Jeg kan dog godt "nøjes" med en dansk fabrik, da mine designs primært er tryk.

Derfor ville jeg høre om der er en af Jer der har nogle erfaringer med danske fabrikker? - Hvor man kan få lavet god kvalitets tøj. Være med til at bestemme selve figuren og ikke mindst hvor man kan få lavet neck-tags osv?

På forhånd tak :)

Mvh Steffen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan huske at Tyrkiet på et tidspunkt var et populært tøjproduktionsland, men de seneste år synes jeg ikke at man hører om dem mere. Hvorfor egentligt?

Fashion-Seller, med din viden omkring tøjproduktion, ved du sikkert, hvorfor Tyrkiet ikke er iblandt de mulige tøjproduktionslande mere.

Jeg håber ikke at trådstarter har noget imod at jeg lige tilfredsstiller min nysgerrighed. :)

Kommer snart...

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen - Grafisk designer:
... er en af Jer der har nogle erfaringer med danske fabrikker? - Hvor man kan få lavet god kvalitets tøj. Være med til at bestemme selve figuren og ikke mindst hvor man kan få lavet neck-tags osv?

Nu har du kapret min tråd, men da det også kunne være interessant for mit vedkommende, så er det helt ok.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkstort:
Jeg kan huske at Tyrkiet på et tidspunkt var et populært tøjproduktionsland, men de seneste år synes jeg ikke at man hører om dem mere. Hvorfor egentligt?

Fashion-Seller, med din viden omkring tøjproduktion, ved du sikkert, hvorfor Tyrkiet ikke er iblandt de mulige tøjproduktionslande mere.

Jeg håber ikke at trådstarter har noget imod at jeg lige tilfredsstiller min nysgerrighed. :)

Det er i min egen interesse at finde ud af, om Tyrkiet er en mulighed, så ok.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

tænkstort:

Fashion-Seller, med din viden omkring tøjproduktion, ved du sikkert, hvorfor Tyrkiet ikke er iblandt de mulige tøjproduktionslande mere.

Det er de skam også, men der er to problemer med Tyrkiet... Priserne er steget i takt med samfundsudviklingen, og de er blevet mindre ihærdige, når det gælder mindre ordre. De vil have store ordre med $$$ i... Meget generelt sagt!

Men Tyrkiet har nok verdens bedste bomuld, så man får mega gode varer derfra... Men de koster bare det mere end Kina, Indien osv...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Super :) - Det kigger jeg på - Tak for det :)

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen - Grafisk designer:

Super :) - Det kigger jeg på - Tak for det :)

Men jeg kender dem ik... Har bare hørt om dem via andre ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)