Det skal lige nævnes at Polen har et rigtig dårligt rygte inden for tekstil varer i mine kredse. Mvh |
Steffen Petersen:Nej. Eftersom hver størrelse har deres eget varenummer.
Tak for dit svar.
Steffen Petersen:Selvom jeg har en agent tilknyttet mit firma, som er bosat i Kina. Er der en masse omkostninger som skal dækkes ind. Som hovedregel plejer jeg at sige at vil du bestille for mindre end 20.000 kr fra Kina? Så lad være?
Det er også noget i retning af, hvad nogle brugere allerede har givet udtryk for, hvorfor vi netop også søger producenter udenfor Kinas grænser. Her kommer bl.a. Mauritius umiddelbart ind i billedet, da de eftersigende skulle kunne producere meget mindre batches end mange steder i Kina.
Steffen Petersen:Start med at få produceret 50 stk af 4 størrelser, her i landet, Så kan du se hvordan efterspørgslen bliver.
Det er også med i vores overvejelser, og det kan godt være, det bliver slutresultatet. Tak.
Steffen Petersen:Tænk dig godt om før du i stædighed, vælger at producerer i Kina. Har man ikke en handelsagent, bliver du med 90 % sikkert røvrendt på det groveste.