Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eget tøjmærke - Søger tøjproducenter i udlandet

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg har læst rigtig mange indlæg omkring tøjproduktion i udlandet her på Amino, og jeg er allerede blevet en del klogere - tak for det.

Vi er i den indledende fase, hvor vi skal finde potentielle leverandører/producenter af vores eget tøjmærke. Vi er umiddelbart interesseret i leverandører/producenter, der kan opfylde følgende:

• Direkte tryk og brodering i eget design.
  • Snit og cut (syning) i eget design.
  • Nakke label i eget design.
  • Øvrige labels (som vaskeanvisninger og diverse små labels) i eget design.
  • Prisskilt i eget design.
  • Evt. individuel indpakning af tøjet.

Vi er indledningsvis interesseret i ca. 200 t-shirts fordelt på to forskellige designs i forskellige størrelser. Vi vil til start kun engagere os med én leverandør/producent, og vi er opmærksomme på den potentielle risiko herved.

Vi har ikke lagt os fast på noget bestemt oprindelsesland, men da pris er en vigtig faktor, vil vi umiddelbart søge leverandører/producenter i Østeuropa, Sydeuropa, Asien eller Afrika. Dette skal ikke forstås som om, at kvalitet ikke er vigtigt, for kvaliteten er mindst ligeså vigtig (vi søger ikke det billigste/dårligste stof). Vi har hørt og læst mest om Kina, men vi er f.eks. også faldet over områder som Mauritius, der eftersigende skulle være et nicheområde for mindre tøjproduktion.

Vi håber, at flere af jer har erfaringer med tøjproduktion og/eller forskellige tøjproducenter i vil dele med os.

På forhånd tak for jeres tid.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 16:48

Nu har jeg lige kigget indlægget igennem og det virker som om du har samme problem som jeg selv. Jeg kan dog godt "nøjes" med en dansk fabrik, da mine designs primært er tryk.

Derfor ville jeg høre om der er en af Jer der har nogle erfaringer med danske fabrikker? - Hvor man kan få lavet god kvalitets tøj. Være med til at bestemme selve figuren og ikke mindst hvor man kan få lavet neck-tags osv?

På forhånd tak :)

Mvh Steffen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Tilmeldt 13. Sep 10
Skrevet kl. 16:51

Steffen - Grafisk designer:
... er en af Jer der har nogle erfaringer med danske fabrikker? - Hvor man kan få lavet god kvalitets tøj. Være med til at bestemme selve figuren og ikke mindst hvor man kan få lavet neck-tags osv?

Nu har du kapret min tråd, men da det også kunne være interessant for mit vedkommende, så er det helt ok.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:58

Hej StockBroker

Det er helt klart at i skal købe jeres tee-shirt inden for EU, Det skal hjem emd lastbil og ikke genne en dyr speditør med indfortoldning osv.

Kvalitet kan laves alle steder, Kina, Vietnam og Bangla Desh er oplagt billigst for tee-shirts, men indtil i er lidt oppe i antalet pr design, er der ingen producent som vil leverer det antal i ønsker.

Held og lykke, men som sagt start med en EU leverandør.

Hilsen

Michael

Fra København SV
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:52

Hej med dig,

Jeg har en god kontakt til dig, som jeg selv henvendte mig til da jeg gik med tankerne. Han er ejeren af det danske mærke "Roclan" - men de får produceret alt deres tøj i Asien. Her tilbyder han også produktion af t-shirts med mere for andre. Han tilbyder en masse forskellige tryk, men også brodering.

Kan du ikke smide mig en mail, så jeg har den - så skal jeg sende dig navn og nummer. Min mail hedder mads(a)zeneli(dot)dk :-)

Tilmeldt 13. Sep 10
Skrevet kl. 22:53

Mads Zeneli:
Jeg har en god kontakt til dig, som jeg selv henvendte mig til da jeg gik med tankerne. Han er ejeren af det danske mærke "Roclan" - men de får produceret alt deres tøj i Asien. Her tilbyder han også produktion af t-shirts med mere for andre. Han tilbyder en masse forskellige tryk, men også brodering.

Kan du ikke smide mig en mail, så jeg har den - så skal jeg sende dig navn og nummer. Min mail hedder -mads(a)zeneli(dot)dk :-)

Tak for det. Jeg sender dig en mail på mads(a)zeneli(dot)dk inden for nær fremtid.

Tilmeldt 13. Sep 10
Skrevet kl. 23:07

Michael:
Det er helt klart at i skal købe jeres tee-shirt inden for EU, Det skal hjem emd lastbil og ikke genne en dyr speditør med indfortoldning osv.

Kvalitet kan laves alle steder, Kina, Vietnam og Bangla Desh er oplagt billigst for tee-shirts, men indtil i er lidt oppe i antalet pr design, er der ingen producent som vil leverer det antal i ønsker.

Vi undersøger flere muligheder, men vi har ikke fundet særligt mange producenter i Europa (udenfor DK), der kan leverer en relativt lav MOQ, og sender til DK.

Vi håber at støde på en europæisk søgemaskine lidt ligesom Alibaba i Kina.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:23

Hey..

Prøv at tage fat i hende her:

http://sydine.com/

ved ikke lige hvad der går galt for hendes hjemmside, - men der skulle være liv i hende.. Hun er dansk gift og taler dansk, og kan hjælpe dig med det meste, -også metervaren. Og hjælper også med helt små antal, - eftersigende er det hendes speciale, til "østeropæriske" priser.. nakkelabels skal du nok selv stå for og i så små antal i DK enten hos A-tex eller Hensgen & Bindsløw, - eller den lokale bogtrykker..

Go fornøjelse

vh/ Ulrik

Tilmeldt 13. Sep 10
Skrevet kl. 13:48

designnørd:
Prøv at tage fat i hende her:

http://sydine.com/

ved ikke lige hvad der går galt for hendes hjemmside, - men der skulle være liv i hende.. Hun er dansk gift og taler dansk, og kan hjælpe dig med det meste, -også metervaren. Og hjælper også med helt små antal, - eftersigende er det hendes speciale, til "østeropæriske" priser.. nakkelabels skal du nok selv stå for og i så små antal i DK enten hos A-tex eller Hensgen & Bindsløw, - eller den lokale bogtrykker..

Tak for info. Og ja, hjemmesiden ser ikke helt korrekt ud.

Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:16

Hej StockBroker

Vi har læst jeres indslag vedr. T shirts og de svar I har fået, og vi er ikke helt ennige I at det ikke kan lade sig gøre at producere t- shirts I små oplag og flere designs, det gør vi hos os i sydine.

Sydine er en mindre Dansk / Moldavisk systue der gerne hjælper små og mellemstore virksomheder igang med produktion også gerne helt fra start, vi hjælper gerne med alt fra design, prototyper, op til færdig produktion, alt hurtigt, professionelt  og til tiden. Vi har stor erfaring med bl.a. t-shirt production bade til voksne og børn. Vi har naturlivis også muligheder til at hjælpe med tryk, hvis der er brug for det. Så skriv gerne til os, hvis du stadig har problemer med at finde en producent til kun 200 t shrits. SMILL..

De bedste hilsner

Bo Bent Betak

Director of sales and client relations ADM – sydine.com  

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)