|
Hej med jer, Vi er i den indledende fase, hvor vi skal finde potentielle leverandører/producenter af vores eget tøjmærke. Vi er umiddelbart interesseret i leverandører/producenter, der kan opfylde følgende:
Vi er indledningsvis interesseret i ca. 200 t-shirts fordelt på to forskellige designs i forskellige størrelser. Vi vil til start kun engagere os med én leverandør/producent, og vi er opmærksomme på den potentielle risiko herved. Vi har ikke lagt os fast på noget bestemt oprindelsesland, men da pris er en vigtig faktor, vil vi umiddelbart søge leverandører/producenter i Østeuropa, Sydeuropa, Asien eller Afrika. Dette skal ikke forstås som om, at kvalitet ikke er vigtigt, for kvaliteten er mindst ligeså vigtig (vi søger ikke det billigste/dårligste stof). Vi har hørt og læst mest om Kina, men vi er f.eks. også faldet over områder som Mauritius, der eftersigende skulle være et nicheområde for mindre tøjproduktion. På forhånd tak for jeres tid. |
Nu har jeg lige kigget indlægget igennem og det virker som om du har samme problem som jeg selv. Jeg kan dog godt "nøjes" med en dansk fabrik, da mine designs primært er tryk.
Derfor ville jeg høre om der er en af Jer der har nogle erfaringer med danske fabrikker? - Hvor man kan få lavet god kvalitets tøj. Være med til at bestemme selve figuren og ikke mindst hvor man kan få lavet neck-tags osv?
På forhånd tak :)
Mvh Steffen
Bliv gratis medlem