Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

øv, hvor er det svært.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

jo i starten var det hårdt for der skete intet mange måneder efter lavet arbejde , med så rykker siden lidt , så den stille hopper lidt frem og tilbage et par måneder , men ser ud ikke bevæge sig fremad , så kommer der et stabilt ryk igen efter 6 måneder , sådan bliver det , for det arbejdet lavet nu kommer tit første om nogle måneder man vil gerne se noget nu , ikke i i morgen , med i dag og vente , på flere måneder på bare 6 - 7 første pladser , og flere 1000 tekster med unikke undersider , der opdateres og opdateres og atter ændres og sådan ændre jeg dem igen og begynder lidt forfra igen , laver det om igen og igen

find links og atter links er aktive et par forummer laver atter og atter emme blogs og flere og flere og atter flere , sådan set lidt flere næste dag igen , kedeligt at lave 100 blogs ,

ja og hvad skal man så nu , ved man ikke , med ideer arbejder og arbejder mod de næste 1000 besøgene denne måneden og atter de næste 1000 mere denne måneden og næste måneden igen sammen igen besøgene næste 1000 besøgene , for nu er siden inden i en stime for rammer første side på google så alt gik jo godt i sidste enden , men , med der gik også lidt arbejdes timer og kedeligt er dog lige så korrekt , for skriver det samme igen og arbejder dag og nat med ny ideer der hænger ved gør den positive tænkegang mod denne  succes for den der ej giver op bliver en succes historie der giver penge igen  eller så skal du have pungen fuld af penge for det koster penge at få andre til at lave dette måske lidt kedelige arbejde , som lige ikke er til at fattet at det virker , for der skete ej noget jeg fatter at det virkelige virker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 19:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marlene Nielsen:

Hvad plejer i at gøre, hvis i ender i denne situation, hvor den ene oversprings handling over tager den anden, så det planlagte og nødvendige hele tiden bliver udskudt ???

...Det kaldes Amino !! haha

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 19:29

Hej Alexander.

God ide, overvejer det lige.

Marlene

Tilmeldt 5. Sep 10
Skrevet kl. 19:34

Hej Mikael.

Kan sagtens følge det du skriver.

Min shop er ret ny, fra februar i år. Den ligger allerede på side 1 hos google på mange af mine brands.

Men der er jo ingen grund til at ligge nr. 4 på side 1, hvis man kan ligge som nr. 1. Arbejdet omkring netbutikken er ikke helt blevet rutine endnu, måske er det bare derfor det er svært at komme igang.

Marlene

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 20:07

Et par ting som virker for mig:

1. Lav en liste eller mindmap over alle de opgaver som du kan komme i tanke om. Bryd dem ned til delopgaver som ikke vil tage mere end 30. min at lave. Fx - lav SEOhjemmeside -> opdater meta-søgeord på produkterne -> opdater meta-søgeord på kategori X

2. Luk af for forstyrrelser: (Sidespring: Artiklen "Your brain on computers" er en fantastisk artikel om hvor ringe vi er til at multitaske - jeg kan sagtens se mig selv i artiklen. Mon ikke også mange af jer andre aminoer også kan?)
Sluk for mail, skype, messenger, facebook og andre gode sager.
Hvis dit arbejdet på nogen måde kan laves off-line så luk helt for nettet. Jeg får lavet mest når jeg ruller gardinerne ned, lukker døren og afbryder internetforbindelsen. Så er der kun er mig og computeren.

3. Sørg for at fejre når du når et delmål. Det skal være "hurra, jeg har nået at opdatere meta-søgeordene på produktkategorien X" i stedet for "trist, jeg nåede ikke alt det andet". Tag en pause med en kop kaffe eller løb en tur - og kom så i gang med den næste delopgave.

God arbejdslyst!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:23

Ser fornuftige ud med de ord du har på siden nu skal der bare lige lidt i gange arbejdes handske ,

Det er danske ord , derfor færre søgeresultat med de ord der giver høj trafik er også sikkert svært kjoler , jakker tørklæder , sko alle dine produkter giver over 1 million. Danske hits om måneden optimere mod alle og lige på første side kombiner ord , skriv

,lav en guide FAQ side - spørgsmål svar side om alle produkter svar på alle mulig og umulig vinkler giver tekst og atter tekst til google og hvem ved måske vis ekstrem unik god linker andre til disse sider , svar f.eks. på hvordan holder kjoler længere hvilken typer går i hvilken kjoler , sko hvilken holder længere , hvilken fod til hvilken sko , går du indad eller ud ad

ja sådan kan jeg blive ved lav den bedste side på markedet og slå de andre tilbage til stenaldre , hvor mange hits tror du der er bare på 500 ord på første side med forskellige ord  gæt dig frem det er mange , vis der er mange hits kan det være kolossalt vildt mange eller ekstrem totalt kolossalt vildt med endnu mere gange for har fået meget kaffe derfor må jeg lave lidt ekstra , det slår kegler , lige til jeg segner , med nej hvor er det dejligt , lige den energi jeg mangler

Tekst er dog det som jeg første ser du mangler for uden en masse god tekst som robot kan sluge med råt , kan en million links ikke hjælpe forretning da man jo ikke har ordene på siden ,.

Fejl jeg ser billeder bruges til tekst alt hvad skrives i tekst skrives i tekst

Husk give dine billeder titler tags søgeorddette kan give lidt i søgemaskiner

Husk lav en overskrift hver side med h1 og underskrifter h2 og mindre vigtigt h3 , dette viser google vejen hvilken og vigtige og bidrager til overskuelig i stor tekstmængder

Husk brug alle 67 tegn der vises på google og hver underside forskelligt , dette gør du ej

Ville dog før kastet mig ud en SEO aftale tilføje noget indhold til siden endnu , mere derved har SEO mand eller kvinde noget kvalitet tekst at arbejde med .

Deltage i forummer og debatter so amino.dk og andre relevante forum gør det selv forummer mv.

Tilføj links diverse portaler , blog artikle sider du skal selvfølgelige lave det manuelt , det hele

Lav en blog på din hjemmesiden , med rss eller feed på siden

tilmelde bloggen rss -feed portaler- bookmark sider ,

En side med massevis gode links , du kan tilføje din hjemmeside til. http://www.worldnews.dk/

Find på google links , skriv på google tilføje link , hjemmeside side url registrere mv.

Søge på google med dine søgeord find relevante steder du kan tilføje links.

Find dine konkurrenter links brug Yahoo site seach , den giver fleste resultater http://siteexplorer.search.yahoo.com/

Brug google søge ord værktøj find de ord med trafik i , disse ord medbringer du kan få ideer hvordan din tekste skal sammensættes kjoler mv. er der skam god trafik i https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&stylePrefOverride=2#search.none!ideaType=KEYWORD&requestType=IDEAS

Har du læst søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/ læs dem de er super gode begge 2

Så er det lidt arbejde til de sene arbejdes timer , nu ser det meget bedre ud for nu ved du altid har noget at lave for vinder er den med flest unikke links og den med mest tekst og bedste tekst , som der atter opdateres for ej jeg fatter det , men sådan er det nu gang

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Sep 10
Skrevet kl. 20:24

Hej Søren.

Sjovt, har netop lavet aftale med mig selv, om at hvergang jeg har nået 20 varer, så lige et hurtigt kig til denne tråd, for at se om der var flere guldkorn.

Og de første 20 vare er nået nu.

Det pirkede vist lidt til mit konkurrence gen, he,he - ses igen om 20 varer........

Marlene

Tilmeldt 5. Sep 10
Skrevet kl. 20:33

Hej Mikael.

Sikke en masse guldkorn jeg fik der - mange tak.

Jeg er jo netop igang med at optimere tekster- lave længere tekster.

Resten må jeg nærlæse senere- nu holder jeg fokus.......

Som sagt- ses om 20 vare

Marlene

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:40

Hej Marlene, så har jeg lige smidt en PB i nakken på dig :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 5. Sep 10
Skrevet kl. 21:10

Hej Alexander.

PB er besvaret.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)