Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

øv, hvor er det svært.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Har gennem det sidste stykke tid været en del på Amino, for at sluge viden til mig. Og det er jo helt vildt så mange oplysninger jeg har fundet herinde. Håber at jeg en dag bliver så vidende, at jeg kan være en af dem, der giver viden videre.

Jeg har afsat denne weekend til at opdatere på min netbutik www.shop-templet.dk dvs. lørdag, søndag og mandag. Planen var at jeg skulle forbedre alle tekster og søge ord. For at forberede mig selv lidt, gik jeg på amino igår for lige at samle lidt mere seo viden. Det er jo vildt spændende og meget omfangsrigt. Så nu føler jeg mig helt klar, men jeg kan ikke komme igang. Nu er næsten 2 dage gået, jeg har fået lavet NUL, men dog samlet en masse viden, så spild tid vil jeg ikke kalde det, men alligevel.

Kender i det - jeg trænger til et ordentlig spark bagi - så jeg seriøst kan komme igang.

Hvad plejer i at gøre, hvis i ender i denne situation, hvor den ene oversprings handling over tager den anden, så det planlagte og nødvendige hele tiden bliver udskudt ???

Marlene - templet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Det virker måske banalt - men jeg plejer altid at skrive en liste i hånden over det jeg skal lave - brudt helt ned.
F.eks. "Lav grafik til menu", "Lav kode til menu", "Lav kode til visning af enkelt-sider".

På den måde er det overskuelige bidder, man kan se man får noget fra hånden og for mig motiverer det også. I stedet for at skrive "Lav hjemmeside" - for hvis man har en "off-day", så afskrækker det nok mere end det motiverer. Håber du kan bruge det til noget - og held og lykke med det. :)

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:56

Hej Marlene

Hermed et stort SPARK bagi....kan så komme igang med det du egentlig skulle lave her hen over weekenden, ingen pauser, kaffe eller aftensmad før du er færdig *lol*

Håber du når det alligevel, og som du selv siger er weekenden jo ikke helt hverken færdig eller spildt :-)

Best regards

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:01

Kim Bang:

Hej,

Det virker måske banalt - men jeg plejer altid at skrive en liste i hånden over det jeg skal lave - brudt helt ned.
F.eks. "Lav grafik til menu", "Lav kode til menu", "Lav kode til visning af enkelt-sider".

På den måde er det overskuelige bidder, man kan se man får noget fra hånden og for mig motiverer det også. I stedet for at skrive "Lav hjemmeside" - for hvis man har en "off-day", så afskrækker det nok mere end det motiverer. Håber du kan bruge det til noget - og held og lykke med det. :)

Med venlig hilsen
Kim Bang

Som Kim skriver, så virker det med en liste, jeg laver en liste per uge og skal tage minimum 2 emner per dag.
På den måde har jeg altid fremskridt med mine projekter.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 5. Sep 10
Skrevet kl. 19:01

God ide.

Jeg har lidt over 400 vare i shoppen, så måske er det bare for stor en mundfuld at over skue.

tror jeg tager en produkt pruppe ad gangen, så kan jeg sætte et flueben løbende, så jeg føler, at jeg når noget.

Tak for svar.

Marlene

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 19:04

Marlene Nielsen:
Hvad plejer i at gøre, hvis i ender i denne situation, hvor den ene oversprings handling over tager den anden, så det planlagte og nødvendige hele tiden bliver udskudt ???

Laver man overspringshandlinger, så er det enten fordi man ikke gider opgaven, eller fordi den er blevet for uoverskuelig. Uanset hvad der er årsagen i dit tilfælde, så må du forholde dig til det. Gider du ikke, så få en anden til det. Magter du det ikke, så husk hvordan man spiser en elefant (man tager en bid, tygger, synker og tager den næste bid).

Mvh Maria

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Tilmeldt 5. Sep 10
Skrevet kl. 19:05

Hej Kim.

Tak for sparket - jeg plejer at være ret struktureret.

Nå nu er det tid til aftensmad - bagefter er det tid til seriøst arbejde.

Marlene

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:08

Hej Marlene

Selv tak, håber energien vender tilbage efter et godt måltid mad, tag et stort glas rødvin til, måske det kan sætte skub i dig bagefter Smile

God vind og held og lykke

Best regards

Tilmeldt 5. Sep 10
Skrevet kl. 19:12

Hej Maria.

Tror mest at jeg ikke magter det, jeg vil det rigtig gerne og det skal nok også lykkedes.

Ville ønske der var økonomi til at få andre til det, så havde jeg ansat en seo ekspert og en tekst forfatter lige på stedet.

Jeg går igang med elefanten...

Marlene

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:12

Jeg tror de fleste af os har prøvet at være igennem det.. Man udskyder de vigtige ting hele tiden...

Som mange andre skriver, lav en liste til dig selv hvor du kan krydse tingene af efterhånden.

Du kunne jo eventuelt starte så simpelt som at optimere dine titler samt meta tags... Hvorefter du kan tage fat på dine tekster..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)