Hej aminoer. Har gennem det sidste stykke tid været en del på Amino, for at sluge viden til mig. Og det er jo helt vildt så mange oplysninger jeg har fundet herinde. Håber at jeg en dag bliver så vidende, at jeg kan være en af dem, der giver viden videre. Jeg har afsat denne weekend til at opdatere på min netbutik www.shop-templet.dk dvs. lørdag, søndag og mandag. Planen var at jeg skulle forbedre alle tekster og søge ord. For at forberede mig selv lidt, gik jeg på amino igår for lige at samle lidt mere seo viden. Det er jo vildt spændende og meget omfangsrigt. Så nu føler jeg mig helt klar, men jeg kan ikke komme igang. Nu er næsten 2 dage gået, jeg har fået lavet NUL, men dog samlet en masse viden, så spild tid vil jeg ikke kalde det, men alligevel. Kender i det - jeg trænger til et ordentlig spark bagi - så jeg seriøst kan komme igang. Hvad plejer i at gøre, hvis i ender i denne situation, hvor den ene oversprings handling over tager den anden, så det planlagte og nødvendige hele tiden bliver udskudt ???
Marlene - templet
|
Hej,
Det virker måske banalt - men jeg plejer altid at skrive en liste i hånden over det jeg skal lave - brudt helt ned.
F.eks. "Lav grafik til menu", "Lav kode til menu", "Lav kode til visning af enkelt-sider".
På den måde er det overskuelige bidder, man kan se man får noget fra hånden og for mig motiverer det også. I stedet for at skrive "Lav hjemmeside" - for hvis man har en "off-day", så afskrækker det nok mere end det motiverer. Håber du kan bruge det til noget - og held og lykke med det. :)
Med venlig hilsen
Kim Bang