En anden ting - som også er tidligere bemærket i tråden er, præsentationen af de såkaldte "aktionærer". Jeg ville nok, hvis det var mig som stod bag sådan et koncept (hvilket jeg sansynligvis aldrig ville turde at gøre) - vælge IKKE at sætte foto på - i hvert fald ikke diverse sort/hvid af slagsen i modelformat! Det virker så upersonligt. Det er ikke klik det handler om her - det er mennesker - med psykiske behov og problemstillinger/forstyrrelser - og de har brug for et menneske, som kan hjælpe den videre...Og ikke en good-looking fyr med vandkæmmet hår og åben skjorte!
I forummet på siden, er der i øvrigt en bruger, som spørger om der er andre brugere i forumet som kan henvise til en terapeut. Derefter melder en terapeut sig på banen og henviser til en anden terapeut. Dialogen går frem og tilbage, hvorefter en af "aktionærerne" (??) melder sig på banen med følgende:
Gitte >> Som Lisbeth nævner kan parterapi helt sikkert være en god investering. Hvis du vil slippe for at køre til Svendborg - og du ikke kan finde nogen tæt på Fredericia - så vil jeg da foreslå at du overvejer at booke en One2One Session gennem Mentaline.
Fx kan du booke en One2One Session hos Lisbeth og køre hele sessionen via telefon eller internettet?
Så sparer I da i hvert fald en lang køretur 
Helt ærligt - hvilke behovsanalyser var det lige der lå bag dette projekt? På mig virker det mere som om forummet bliver brugt til at udveksle referencer i forbindelse med face-to-face-sessions - behovet for en session via mentalline er lidt svær at få øje på - igennem mine briller i hvert fald.
Men - nu har jeg jo heller ikke en fis forstand på Jesper Buch eller hans mål i den såkaldte danske internetliga (jeg er blond - sikkert derfor:-) Ser man isoleret på projektet - og ikke skeler til folkene bag - så er jeg ikke imponeret. I mine øjne overskrider man i den grad en etisk grænse her!