Så har jeg ændret lidt på siden. http://ritterdesign.dk/ Jeg har fået blog layout, ændret min SEO, og ellers fin pudset lidt. Hvad siger i til den? Jeg går også med tanken om, at indtil videre fjerne referencer, da en kunde er hoppet på anden side pga. samarbejdspartner. Så jeg tænker lidt, 1 reference, er det et dårligt signal at sende? |
seo delen den kan grundigt forbedres den interne links på siden er total væk
lidt sigende h1 og h2 og h3 glemmes nogle under sider så slemt de er total glemt og det er bare en tætskrevet tekst det gør bare teksten svære at læse end nødvendigt er og er ikke ret seo venligt
vedr. billeder kan ikke se nogle på hjemmesiden
hvad referencer banner mv. lavet på den hvorfor ligger du ikke titler og tags på det , systemet virker ikke som det bedste seo venlig system hvorfor ikke bruge joomla mv.
hvorfor laves det ikke seo venlig url der siger noget om produkt end en total amatør lang url på flere 100 ikke sigende tegn vis det ikke laves på denne amatør måde ville jeg ikke linke til det da folk med en smule seo viden ved det ikke er ideelt med sådanne url
hvorfor bruges ikke denne side du linker til h1 h2 h3 det er samme som din egen hjemmeside alle grund ting vedr seo glemmes
hvorfor skal man linke til dig fra alle undersider og betale når systemet virker som ekstremt hurtigt op sat og ekstremt dårlig vedr. google men du betaler måske dem penge for de linker til dig ?
i alt må det være en ommer , jo jeg har fået en del mere viden nu end sidste gang jeg gav feedback for år siden eller mere