Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af hjemmeside

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 53
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg ændret lidt på siden. http://ritterdesign.dk/

Jeg har fået blog layout, ændret min SEO, og ellers fin pudset lidt.

Hvad siger i til den?

Jeg går også med tanken om, at indtil videre fjerne referencer, da en kunde er hoppet på anden side pga. samarbejdspartner. Så jeg tænker lidt, 1 reference, er det et dårligt signal at sende?

Micki

www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:10

seo delen den kan grundigt forbedres den interne links på siden er total væk

lidt sigende h1 og h2  og h3 glemmes nogle under sider så slemt de er total glemt og det er bare en tætskrevet tekst det gør bare teksten svære at læse end nødvendigt er og er ikke ret seo venligt

vedr. billeder kan ikke se nogle på hjemmesiden

hvad referencer banner mv. lavet på den hvorfor ligger du ikke titler og tags på det , systemet virker ikke som det bedste seo venlig system hvorfor ikke bruge joomla mv.

hvorfor laves det ikke seo venlig url der siger noget om produkt end en total amatør lang url på flere 100 ikke sigende tegn vis det ikke laves på denne amatør måde ville jeg ikke linke til det da folk med en smule seo viden ved det ikke er ideelt med sådanne url

hvorfor bruges ikke denne side du linker til h1 h2 h3 det er samme som din egen hjemmeside alle grund ting vedr seo glemmes

hvorfor skal man linke til dig fra alle undersider og betale når systemet virker som ekstremt hurtigt op sat og ekstremt dårlig vedr. google men du betaler måske dem penge for de linker til dig ?

i alt må det være en ommer , jo jeg har fået en del mere viden nu end sidste gang jeg gav feedback for år siden eller mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:34

Hej Ritter

Jeg bliver nødt til at hoppe lidt i den anden grøft. Jeg synes ikke at designet holder, til hvad der forventes i dag. Jeg kan godt li at det er stilrent, men farverne gør det en anelse kedeligt. Der er ikke noget på siden der antyder at vi skriver 2011. Det virker meget som en standard hjemmeside, man så for en del år siden.

Referencen t linker til virker også meget standard, kombineret med nogle flash-effekter. Spørgsmål er selvfølgelig hviken målgruppe man ønsker at ramme.

Hvis jeg var dig, ville jeg dykke lidt mere ned i, hvilken stil man ser på hjemmesider i dag. Der findes mange gode magasiner med god inspiration som f.eks. .NET magazine. Hold ud og kæmp, så skal det nok komme. Man bliver jo ikke verdensmaster på én dag.

Håber du ser det som konstruktiv kritik. God vind herfra :)

Tilmeldt 17. May 10
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 11:36

Mikael christiansen:

hvorfor laves det ikke seo venlig url der siger noget om produkt end en total amatør lang url på flere 100 ikke sigende tegn vis det ikke laves på denne amatør måde ville jeg ikke linke til det da folk med en smule seo viden ved det ikke er ideelt med sådanne url

Hvad mener du? har ændret htaccess fil og ved mig virker http://ritterdesign.dk/tilbud fint nok!

Mikael christiansen:

lidt sigende h1 og h2  og h3 glemmes nogle under sider så slemt de er total glemt og det er bare en tætskrevet tekst det gør bare teksten svære at læse end nødvendigt er og er ikke ret seo venligt

Dette er nu ændret. Var det dét som du mente?

Micki

www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj

Tilmeldt 17. May 10
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 11:38

Kent Medom:

Hej Ritter

Jeg bliver nødt til at hoppe lidt i den anden grøft. Jeg synes ikke at designet holder, til hvad der forventes i dag. Jeg kan godt li at det er stilrent, men farverne gør det en anelse kedeligt. Der er ikke noget på siden der antyder at vi skriver 2011. Det virker meget som en standard hjemmeside, man så for en del år siden.

Referencen t linker til virker også meget standard, kombineret med nogle flash-effekter. Spørgsmål er selvfølgelig hviken målgruppe man ønsker at ramme.

Hvis jeg var dig, ville jeg dykke lidt mere ned i, hvilken stil man ser på hjemmesider i dag. Der findes mange gode magasiner med god inspiration som f.eks. .NET magazine. Hold ud og kæmp, så skal det nok komme. Man bliver jo ikke verdensmaster på én dag.

Håber du ser det som konstruktiv kritik. God vind herfra :)

Tager alt til mig. Så længe det bare er konstruktivt og jeg kan bruge det til noget:) Tak for feedback!

Micki

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:24

RitterDK:

Mikael christiansen:

Hvad mener du? har ændret htaccess fil og ved mig virker http://ritterdesign.dk/tilbud fint nok!

Mikael christiansen:

Dette er nu ændret. Var det dét som du mente?

Dine referencer tjekket jeg sygelig lang url regner med det sådan du laver hjemmesider , når linket til noget lavet går jeg efter sådan laver du hjemmesider http://www.hobby4u.dk/index.php?option=com_dfcontact&Itemid=11

vis ikke laver hjemmesider så fjern denne reference det smadre din forretning.

På hjemmesiden hvor er de h1 og h2 det er overskrift der forbedre overskueligheden og seo

http://ritterdesign.dk/webhotel kan overhovedet se nogle her f.eks.

dette er en overskrifte den er større ens resten , det siger hvad siden omhandler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:27

Hej

Nogle vil nok kritisere dig for at bruge Artisteer til din template med det skal men det skal du s.... på for det er et rent design, og som webdesigner sidder vi jo ikke og opfinder hjulet hele tiden, Artisteer er et godt program, så kør bare på

HL

Tilmeldt 17. May 10
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 06:46

Hej alle aminoer!

Jeg har lyttet til Jer herinde, og prøvet at ændre lidt på siden. Større skrift, mere farve og lidt placeringer!

Hvad syntes i om den? Den vil kun køre som test idag. Så Jeres meninger er ret væsentlige. Kom gerne med ris og ros. Der ligger også en afstemning, så giv jeres mening til kende. Bider ikke hovedet af Jer :)

www.ritterdesign.dk

Micki

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:23

Altså, jeg synes (stadig) det er en helt pæn side.

Små-rettelser på forsiden:

Under "Sidst nyt!"

"RitterDesign arbejder i øjeblikket på, at få..." - slet kommaet

"Til dette vil der også være en skarp pris,..." - hvad er en "skarp pris"?

"...ændre i farver på skabelonerne." - enten "...ændre farver på skabelonerne." eller "...ændre i farverne på skabelonerne."

Under "Er du ny iværksætter?"

"RitterDesign køre lige nu..." - ret køre til kører

"...alt hvad det indebære..." - ret indebære til indebærer

Under "Ny Joomla 1.6"

"Der er kommet en nyere version af Joomla." - ret nyere til ny; det er jo det, som overskriften siger

"...version af Joomla. Nemlig version 1.6 - Denne har..." - det vil jeg foreslå ændret til "...version af Joomla; nemlig version 1.6. Denne har..."

"...fået et facelift i administrationen, samt optimering..." - slet komma

"RitterDesign tester i øjeblikket denne version, og vil..." - slet komma

Tilmeldt 17. May 10
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 12:26

Hej Poul

Tak for tilbagemeldingen. Jeg vil kigge lidt på teksterne:)

Hvad syntes du ellers om designet. Er det bedre eller dårligere end før?

Micki

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)