Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af hjemmeside

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg kan lige så godt sige, at det kan jeg jo ikke huske! Jeg kan godt lide sommerfuglen, men har svært ved at se relevansen. Men pyt med det, for sommerfuglen SKAL jo ikke være relevant. Hvis du gider, så lav en underside, der indeholder 2 skærm-dumps: Før og efter, så man kan sammenligne.

Baggrunden vil jeg teste grundigt på skærme med forskellige opløsninger for at se, hvordan baggrunden tager sig ud. Hos mig ser det fint ud. Jeg kan godt se, som en af de tidligere kritikere sagde, at det ser lidt gammelt ud. Ja, okay, det er nok rigtigt for baggrundens vedkommende, for den ligner et tema, som FrontPage 98 og senere havde.

Jeg kan godt lide, at knapperne i venstre side skifter farver... kontant - her og nu! Om det skal være orange, ved jeg ikke, men det er osse ligegyldigt, for det, der for mig er væsentligt, er at knapperne reagerer prompte, når man hoover hen over.

Mht. menu-struktur ville jeg nok flytte CMS-løsning ned til knap-panelet i venstre side, da den hører med til udvalget af services/produkter. Evt. kan den erstattes med et Om-punkt.

Så lige under "Email": Jeres staves med lille j.

Under Hjemmeside vil jeg anbefale en illustration. Det behøver ikke være andet end en lille udgave af et skærm-dump. Fotos og illustrationer liver op, så det synes jeg, du skal overveje.

Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 53
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 12:54

Der er nu i toplinien et menupunkt der hedder: gammel side - Der kan det tidligere design ses!

Micki

www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33

Du kan lige så godt få min ærlige mening: Jeg synes, det gamle er mere stilrent. Baggrunden er nok for enkel, og det kan du godt gøre noget ved, men det nye tager for meget af brugerens opmærksomhed - og navnlig bevirker det, at man ikke ser det ellers pæne banner.

På det nye design har du også en større font-størrelse på knapperne, og sammenligner jeg med de gamle knapper, så er teksterne på de nye knapper over-dimensionerede. Om menu-linjen skal hænge ned fra toppen som på det nye design, eller sidde som på det gamle, ved jeg ikke. Generelt synes jeg, at det nye er for svulstigt/for voldsomt. Det gamle er mere dæmpet, så man fokuserer på tekstindholdet. Jeg ved ikke, hvorfor andre ikke kan lide det gamle.

Mht. baggrunden, så kan du vælge afdæmpede striber. Du godt vælge baggrundfarve, der toner over i en anden farve som på det gamle design, men med lyse dæmpede striber, som krydser diagonalt og toner væk oppe mod toppen. Det behøver ikke være avanceret, og for alt i verden ikke skrige på opmærksomhed fra brugeren.

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)