Ja, jeg kan lige så godt sige, at det kan jeg jo ikke huske! Jeg kan godt lide sommerfuglen, men har svært ved at se relevansen. Men pyt med det, for sommerfuglen SKAL jo ikke være relevant. Hvis du gider, så lav en underside, der indeholder 2 skærm-dumps: Før og efter, så man kan sammenligne. Baggrunden vil jeg teste grundigt på skærme med forskellige opløsninger for at se, hvordan baggrunden tager sig ud. Hos mig ser det fint ud. Jeg kan godt se, som en af de tidligere kritikere sagde, at det ser lidt gammelt ud. Ja, okay, det er nok rigtigt for baggrundens vedkommende, for den ligner et tema, som FrontPage 98 og senere havde. Jeg kan godt lide, at knapperne i venstre side skifter farver... kontant - her og nu! Om det skal være orange, ved jeg ikke, men det er osse ligegyldigt, for det, der for mig er væsentligt, er at knapperne reagerer prompte, når man hoover hen over. Mht. menu-struktur ville jeg nok flytte CMS-løsning ned til knap-panelet i venstre side, da den hører med til udvalget af services/produkter. Evt. kan den erstattes med et Om-punkt. Så lige under "Email": Jeres staves med lille j. Under Hjemmeside vil jeg anbefale en illustration. Det behøver ikke være andet end en lille udgave af et skærm-dump. Fotos og illustrationer liver op, så det synes jeg, du skal overveje. |
Der er nu i toplinien et menupunkt der hedder: gammel side - Der kan det tidligere design ses!