Jeg gider ikke diskutere eller sige noget med mindre der kommer noget relevant på bordet. Mine argumenter skal sænkes før at jeg kan tage det seriøst. Ærligt talt er det nemt nok at komme med 30 forskellige måder at sige følgende: Jeg tror ikke det har den store påvirkning.
Det er også nemt nok at sige følgende på 30 forskellige måder: Det vil have katastrofale følger..
Problemet er blot at der er dokumention for at det vil have katastrofale følger hvis nettet lukker, og dokumentionerne er penge og kommunikation... Det er ganske vist muligt at der sidder nogen der kan komme med noget nyt, men for at der skal komme noget nyt, så kræver det at HVER enkelt computer skal opdateres - og denne opdatering kan jo ikke hente fra internettet? Så du skal nu til at købe en software i IT-biksen for at få det nye system til at køre.
Jeg forstår det sådan at i tror, at det LYNHURTIGT vil komme noget andet på bordet, men hvor lang tid mon det tager at opdatere milliarder af computere verden rundt?
Ja.. Det vil være logisk at de største og forretninger, og de vigtigste ting kommer op at køre først, men det ændre ikke på at det såkaldte "gamle" internet vil være væk, og derved vil alle de forretninger mm. STADIG være forsvundet, og disse skal nu til at opbygge hele lortet på et nyt system, og hvor lang tager det for folk at bruge dette nye system, og ikke mindst: hvor lang tid TAGER det før at brugerantallet er oppe på det nuværende? Uanset hvad så er det nogen som tager tid, og uanset hvor mange milliarder kroner der bliver smidt i et nyt system, så tror jeg det tager et par år at opbygge en så stor brugermasse som internetten til dags dato har.
Vi er forskellige og det er fint nok, og det er også fint at vi har forskellige meninger, men jeg tror at menneskeheden overvurderes - ment på den måde at jeg tror at i tror at vi kan overkomme alt og klare os igennem selv de største situationer - hvilket jeg også tror på, men ikke med den hastighed der bliver givet udtryk for 
Og alligevel endte det med at jeg kom med et langt indlæg.. Jeg hader interessante emner = tidsopslugere