Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange penge, gav du for dit kørekort?

Side 5 ud af 7 (63 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

M. Andersen:

Men det alle, som får den mulighed, eller skal man være inden for noget bestem, for at få det?

Det er bestemt ikke alle der får den mulighed. Jeg gjorde i hvert fald ikke, men det kan selvfølgelig skyldes at de havde forudset mine evner.

Jeg aftjente ved Livgarden, og der var ikke nogen der blev tilbudt kørekort. Der var nogen af dem der havde i forvejen, der kunne få lov til at køre i forskellige anledninger, og så vidt jeg husker, var der en der fik et stort kørekort af en eller anden årsag.

Men det er ikke noget de deler ud til højre og venstre :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Okay, super.

Skriv endelig, hvis der er nogle som ved, hvordan/hvorfor man kan få det gennem militæret. 

mvh

Mark

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 16:17

M. Andersen:

Igen tak alle sammen.

Jeg kan se, at jeg skal have skrevet en artikel om, at man kan få gratis kørekort i militæret. 

Kunne forstille mig, at man virkelige ville ærge sig, hvis man have taget kørekortet lige før man kom ind.

Men det alle, som får den mulighed, eller skal man være inden for noget bestem, for at få det?

Mvh

Mark

TIlbage i slut-firserne var der strammet meget op på hvem der fik og hvem der ikke fik. Så jeg tror det kommer meget an på hvilken enhed man lander i. For mit vedkommende havde jeg ikke kørekort da jeg startede, og jeg landede i en enhed hvor der var mangel på chauffører med hængerkort. Min daværende chef punkede mig i to år om jeg ikke snart skulle have et kørekort (civilt - forstås), men det mente jeg ikke jeg havde behov for Wink så til sidst måtte han jo betale det lille for mig også - ellers kunne jeg jo ikke få resten...

Men jeg  ved ikke hvordan det ser ud i dag.

mvh

Jan

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:44

Man skal vel bare være indenfor statens budgetter, så ved vi allesammen, at så er alt betalt af det private erhvervsliv :-)

Kender da nogle stykker på førtidspension, som har fået gratis kørekort til både bil og motorcykel, uden at have behov for det. Det var vel bare synd for dem ?

Udover selvfølgelig halvt betalt husleje, 13.000 udbetalt og mange andre goder.

Nå, men det er en helt anden snak :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 16:58

Hej med jer,

9.200 kr. alt inkl. i 1995.

Undervisningen fandt sted i Nykøbing F. og foregik i en Peugeot 306 turbodiesel.

Wink

Hav en super god dag.

Mvh

Lars Hyldegård

Twitter.: http://twitter.com/LarsHyldegaard

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 17:00

Jeg har netop fået mit, og jeg endte på omkring 12000 kr.
Det er vel meget normalt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:04

Ja både og :)

Prisen på kørekort svinger faktisk fra omkring 6500 til næsten 14000 , dette er alt efter hvilket området man befinder sig i, og selvfølgelig også hvor mange timer man skal have :) Alle priserne kan man se på min hjemmeside.

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 17:04

Mener det var omkring kr. 5500.- havde 4 køretimer..:-) Og det var Dronninglund i Nordjylland..

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 17:14

Jeg gav 9500 kr. i Haderslev :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:45

Povl Christian Bandholm:

Mener det var omkring kr. 5500.- havde 4 køretimer..:-) Og det var Dronninglund i Nordjylland..

Gudskelov skal man da have liiidt flere køretimer end 4 nu! ;D Man kunne vel knap nok nå, at finde ud af hvad koblingen var? Wink

Side 5 ud af 7 (63 indlæg)