Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg keder mig, Gratis arbejde? Webshop, logo?..

Side 4 ud af 8 (76 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool nok.. er selv art director så forstår godt din pointe egentlig.... hvis man alligevel sidder og leget og gør sig bedre - hvorfor så ik lave noget man også kan se blive foldet ud i virkligheden.
Du kender vel ikke lige nogle der studerer men stadig koder websites i fx wordpress vel ? Nu er det ik fordi jeg skal ta dit emne ud på en anden boldgade... så fair nok hvis du ikke svarer.

Hyg dig og fyr den max af i Illustrator  det holder 100 det program.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 22:40

Simon Elkjær:
Det lyder som et spændende projekt. - Hvis det er noget i brænder for, vil jeg måske gerne hjælpe jer med at finpudse jeres opsætning lidt. - Jeg kan se websitet kører lige nu, men det er ikke særlig pænt.

Det er noget, vi brænder sindssygt meget for.

Vi har fået god hjælp til at programmere siden af en anden Amino, men designet er bare på en template og justeret efter mine meget minimale evner i WP (Jeg får selv prof-hjælp til min egen side). Så designet kan der gøres noget ved. Men hvis du laver en design som alligevel koster en masse at få programmeret, så skal du ikke bruge din tid på det.

Ellers er enhver hjælp velkommen :-)

Hej med dig :-)

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 22:41

Hej Simon

Jeg arbejder i øjeblikket på at starte en boligside op - indtil videre ligger der dog ikke andet end et logo på siden, da siden først skal til og programmeres inden for de næste to ugers tid (forhåbentlig)..

Jeg har selv et par ideer til hvordan designet kunne være - hvis du skulle være interesseret?

Hvis du er det, sender jeg dig lige et link i en privat besked.. :)

Mvh Uffe

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Til Knud.

Se den lidt større her: http://peecee.dk/uploads/092010/Den-kvikke-maler.png

Lidt forklaring til min idé.

Nu har jeg ikke rigtig nogen anelse om hvem du er Knud, og hvordan du arbejder, så jeg ved ikke om det logo passer til dig, da det måske er lidt rapkæftet.

Splatter  -  Jeg prøvede at finde lidt inspiration rundt omkring og det var det ene konservative perfekte penselstrøg efter hinanden. "navn efternavnsen + pensel". - Jeg tænkte bare på noget som kunne give lidt mere "BANG" effekt, når du kommer kørende i din VAN.

Lad mig høre hvad du synes.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Århus
Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kunne godt bruge hjælp til et banner:)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:46

adaugaard:

Cool nok.. er selv art director så forstår godt din pointe egentlig.... hvis man alligevel sidder og leget og gør sig bedre - hvorfor så ik lave noget man også kan se blive foldet ud i virkligheden.
Du kender vel ikke lige nogle der studerer men stadig koder websites i fx wordpress vel ? Nu er det ik fordi jeg skal ta dit emne ud på en anden boldgade... så fair nok hvis du ikke svarer.

Hyg dig og fyr den max af i Illustrator  det holder 100 det program.

Fra min gamle datamatiker klasse jo, men kan ikke snakke på deres vegne. - Kontakt amt (a) easv (dot) dk og nævn "studiejob" hun er afdelingsleder for datamatikerne, og hun sender det videre til alle de studerende på linjen.
Der er ikke ret mange webbere fra min gamle klasse og jeg kender ikke den nye elever. - Men mit bedste bud ville være Finn Toft. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:48

Tommy Krabbe:

Simon Elkjær:
Det lyder som et spændende projekt. - Hvis det er noget i brænder for, vil jeg måske gerne hjælpe jer med at finpudse jeres opsætning lidt. - Jeg kan se websitet kører lige nu, men det er ikke særlig pænt.

Det er noget, vi brænder sindssygt meget for.

Vi har fået god hjælp til at programmere siden af en anden Amino, men designet er bare på en template og justeret efter mine meget minimale evner i WP (Jeg får selv prof-hjælp til min egen side). Så designet kan der gøres noget ved. Men hvis du laver en design som alligevel koster en masse at få programmeret, så skal du ikke bruge din tid på det.

Ellers er enhver hjælp velkommen :-)

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår. - Hvis jeg laver et "Webdesign + logo" har du en kammerat som vil sætte det op i wordpress. - Fordi så vil jeg da glædelig hjælpe dig.

Det var oprindeligt meningen at jeg bare skulle lave designet til fodbold.eu, men jeg satte det op tilgengæld for nogle studiebøger ;)

KUN TOMMY >> Kontakt mig lige en anden dag over PB << KUN TOMMY

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:49

Søren Rasmussen:

Jeg kunne godt bruge hjælp til et banner:)

JEG SVARER IKKE PB

Nogen der vil sørge for at give 1 stjerne til dem som skriver PB'er omkring dette emne.

- Synes du det er et godt initiativ, så bare spam mit første indlæg i denne tråd med alle de stjerner du har liggende. Tak =)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:50

uffehs:

Hej Simon

Jeg arbejder i øjeblikket på at starte en boligside op - indtil videre ligger der dog ikke andet end et logo på siden, da siden først skal til og programmeres inden for de næste to ugers tid (forhåbentlig)..

Jeg har selv et par ideer til hvordan designet kunne være - hvis du skulle være interesseret?

Hvis du er det, sender jeg dig lige et link i en privat besked.. :)

Mvh Uffe

Jeg tror desværre ikke på idéen "Boligside" generelt, - i skal virkelig tænke nyt før det er noget jeg vil bakke op om.

Hør lige nogle indlæg på Thorborg.tv Søg efter "Starte portal", "starte website", "auktion". - og tænk jer om, om det virkelig er det som i gerne vil satse tid og penge på.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 22:50

Simon Elkjær:

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår. - Hvis jeg laver et "Webdesign + logo" har du en kammerat som vil sætte det op i wordpress. - Fordi så vil jeg da glædelig hjælpe dig.

Det var oprindeligt meningen at jeg bare skulle lave designet til fodbold.eu, men jeg satte det op tilgengæld for nogle studiebøger ;)

KUN TOMMY >> Kontakt mig lige en anden dag over PB << KUN TOMMY

Hehe, jeg fik vist ikke lige formuleret mig så klart. Men jeg kontakter dig snarlist - og KUN mig ;-)

Hej med dig :-)

Side 4 ud af 8 (76 indlæg)