du har en PB :) |
Super fedt indlæg Simon. Det kan kun være en inspiration til andre om at følge trop med free work.
du har en PB :) |
.
Super fedt indlæg Simon. Det kan kun være en inspiration til andre om at følge trop med free work. |
Ja det kan jeg sagtens knud. Men et logo kan jeg lave hver dag, vil gerne lige lave et webshop layout, har lavet 2 i dag, det er bare svært, med fiktive produkter og navn. Til alle andre. Jeg kan ikke følge med, både her og i min PB. - Det er et webshop layout + logo, jeg helst vil lave. Hvad sker der også for at Amino fejler helt vildt i øjeblikket.. :S |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
- Hey, da du selv har et Webfirma, vælger jeg lige af gode grunde at prioritere andre højere end dig =). |
Ok, takker for svaret og håber at du får tid til mit logo også ;-)) Mvh. Knud
|
Skal jeg nok Knud, Har du et website som det skal passe til, eller evt. et domæne som kunne bruges i logoet? eller er det bare, hvad var det, "Den kvikke maler" ? |
Takker, firmaet hedder "Den kvikke maler" Jeg har endnu ingen hjemmeside men skal lige pludselig have lavet en. Mvh. Knud
|
Okay, kigger lige på det. - Har aldrig lavet noget til håndværkere og lignene og har ikke min "Tegne tablet" mere, men skal prøve.
|
Hey Simon |
.
Jeg får heldigvis kun så tralvt som jeg selv vil have det. - Jeg prøver at nå at svare alle, men jeg bliver til stormet i min PB med diverse wordpress dit og plugin dat. - Dem gider jeg ikke svare på. Ingen PB kontakt ang. denne her tråd. - Jeg svarer ikke derinde.
Er ved at lave logoet til Knud.
Til dem der stadig er interesseret.
|