Hey |
har sendt en PB omkring mine sider.
Kan du designe dem
har sendt en PB omkring mine sider. |
.
@Adaugaard og @jonathan. - Læs nu hvad jeg skriver. Det var da ufatteligt. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Hej, Jeg har en idé som jeg ikke har energi/tid til at føre ud i livet. Jeg har en hjemmeside (n3security.dk) som bare er en forside og aldrig er kommet længere. Det skal den principielt heller ikke da firmaet i dag egentlig bare er et holding selskab. Min aktiviteter ligger i et andet selskab som jeg ikke skal trætte alle med her, men det handler om informationssikkerhed. Det jeg tænkte med hjemmesiden var at tilbyde små og mellemstore virksomheder mulighed for at kontakte en ekspert indenfor IT og informationssikkerhed og stille spørgsmål. Det er selvfølgelig relevant også for en del aminoer. Ydelsen er gratis, men selvfølgelig med betingelse for at spørgsmål og råd kan udveksles konfidentielt. Desuden kan jeg selvfølgelig ikke tilbyde egentlige konsulentydelser, men kun besvarelser af spørgsmål og problemstillinger. Der er desuden nogen betingelser knyttet til ydelsen. Er du interesseret må du gerne lave et design (intet af det nuværende skal gemmes) og du har temmelig frie hænder, men det skal selvfølgelig passe til emnet. Jeg har ikke tid til at lave sådan en hjemmeside da jeg ikke har den store erfaring med selv at designe websider, men vil gerne tilbyde min ekspertise og erfaring til små og nystartede virksomheder som ofte er i tvivl om mange af disse emner. Er du interesseret og har tid hører jeg gerne fra dig. Hvis ikke så må idéen vente til en anden god gang. |
:) jeg skal lige forstå dig helt korrekt... du vil hellere design gratis end at lave noget du tjener penge på. Jeg er muligvis sløv i optrækket men det er da ihvertfald en ædel handling.... men fair nok hvis det er din interesse så behøver man jo heller ik tjene på det... men vil nu sige at jeg stadig godt ville høre fra dig evt når du VIL tjene nogle penge og om hvad du i så fald kan finde ud af af kodning .. specielt til Wordpress... Synes jo din fodbold side fungerer meget ok. |
Hej Simon, Fremragende initiativ og fed måde at holde sig i gang, når man har lyst til at rykke på noget. Og så er det da kanon, at du kan hjælpe andre på samme tid. Det kan jeg kun bifalde. Jeg har læst tråden igennem tre gange, og jeg er ikke helt sikker på, om du KUN vil lave logo, hvis du også skal lave webdesign, eller om du også vil lave et logo uden webdesign. Hvis du gerne vil lave et logo (jeg så at du var i gang med et til Knud), så læs videre. Hvis ikke, så spring bare til næste indlæg. Min forlovede er i gang med at sætte fokus på ledige, der har stress. Det er et stort og overset problem. Hvis mange ledige fik hjælp til deres ledighedsstress, så vil de kunne få mere overskud og få lettere ved at få et arbejde. Derfor har hun lavet siden www.ledighedsstress.dk, så hun kan gøre opmærksom på problemet (og selvfølgelig sig selv). Med tiden kan det være, at det udvikler sig til mere end bare en side, der gør opmærksom og hjælper folk med et problem. Men hun kunne godt bruge et logo, der viser noget med, at selvom man er ledig kan man godt have stress. Hvis det interesserer dig- fedt. Hvis Ikke så hav god fornøjelse med det, der interesseret dig. God arbejdslyst Tommy Krabbe |
Hej med dig :-)
Det lyder lidt som om, hvis jeg laver noget til dig - så vil du ikke bruge det alligevel. |
Nej tak, Penge = krav, krav = træls. Prøver bare at finde nye idéer til webshops layouts, eller prøve kræfter med illustrator (deraf logo) |
Det lyder som et spændende projekt. - Hvis det er noget i brænder for, vil jeg måske gerne hjælpe jer med at finpudse jeres opsætning lidt. - Jeg kan se websitet kører lige nu, men det er ikke særlig pænt.
|
Jo da. Jeg ville gerne igang men jeg har ikke tid til at sætte mig ind i web-design halløj osv´. (Hvilket helt sikkert ses ud fra det simple og non-fungerende design jeg har fået lavet). Hvis jeg kan få det op og køre så det fungerer så er det bestemt noget jeg vil bruge. Jeg må bare erkende jeg ikke har tid til at være kreativ og lave et godt og fungerende design. Alternativet for mig er jo at poste en nyhed herinde om tilbuddet og bruge PB'ere men det sender jo ikke tilbuddet ud til et bredere forum. Havde også tænkt mig bl.a. at sende tilbuddet videre til Vækst fora osv. som hjælper opstartsvirksomheder igang.
|