Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg keder mig, Gratis arbejde? Webshop, logo?..

Side 1 ud af 8 (76 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hey,

Jeg burde godt nok læse mine økonomi lektier lige nu, men de er først til på Torsdag hvor vi ikke engang skal have de timer alligevel. og jeg har lige formateret min computer og har lyst til at blive lidt bedre til hvad jeg allerede er dygtig til.

De sidste par dage har jeg bare brugt et par timer på at hjælpe et par stykker her på Amino med optimering af deres websites - Som i måske kan se i min profils seneste aktivitet, har det både været med notater, billede forklaring osv. Det kan bare godt blive lidt redundant i længden, når dem man hjælper implementere omkring 5% af de forslag man kommer med.

Skal du bruge et logo og webshop design eller noget lignene. - Jeg har lavet rigtig mange webdesigns i mit liv. - Er lige begyndt at lege med wordpress også, så jeg sat lige f.eks Fodbold.eu op her den anden dag.

Tidligere arbejdet med web-design professionelt hos JP/Pol og i Mentor IT firma, men læser lige nu.

Well, jeg behøver vel ikke sælge mig selv. - Det jeg vil lave for dig, er kun photoshop/illustrator delen og det skal være noget jeg finder interessant.

Skriv bare kort om, her i tråden, hvad du gerne vil sælge og hvad din webshop skal hedde. - Så må jeg se om jeg kan finde på noget til dig.

Jeg kan evt. vejlede dig til hvordan du kan få den fra photoshop til reality, hvis det er tilfældet.

Det skal være nu; jeg er koffein-pumped og det er ikke sikkert jeg keder mig imorgen.

- God dag

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:48

Hej Simon..

Jeg kunne godt bruge et forslag på nyt logo og banner til min webshop (www.kasketkarl.nu)

På banneret SKAL der stå, De billigste kasketter på nettet!, Eller: Alt i flexfit kasketter.

Det er gost at se nogle amino'er, der er villige til at hjælpe, uden betaling.

På forhånd tak

Andreas Petersen / Kasketkarl.nu

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:50
Hvad kaffe ikke gør med mennesker ;)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:51

lidt wordpress plug in forum bbpress og links katalog til nogle af mine 100 wordpress blogs , de skal fungere som links til min side www.stripdanmark.dk

En opgave mere da du jo også er over 18 år end den anden var der tilbyd meget billige arbejdes kræft kan du måske skrive lidt og ligge billeder på siderne da jeg kun vil sætte en på disse opgaver der er over 18 år , med billeder og tekst om erotik

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 20:51

.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:53

AndreasPetersen:

Hej Simon..
Jeg kunne godt bruge et forslag på nyt logo og banner til min webshop (www.kasketkarl.nu)
På banneret SKAL der stå, De billigste kasketter på nettet!, Eller: Alt i flexfit kasketter.
Det er gost at se nogle amino'er, der er villige til at hjælpe, uden betaling.

På forhånd tak

Andreas Petersen / Kasketkarl.nu

Du har allerede et rigtig flot design til din hjemmeside. og vil hellere hjælpe nogen som slet ikke er kommet så langt.

Gerne en webshop med produkter og du skal have et navn i forvejen.

Eller et redesign af webshop + logo til en shop med få produkter.

....

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:54

Mikael christiansen:

lidt wordpress plug in forum bbpress og links katalog til nogle af mine 100 wordpress blogs , de skal fungere som links til min side www.stripdanmark.dk

En opgave mere da du jo også er over 18 år end den anden var der tilbyd meget billige arbejdes kræft kan du måske skrive lidt og ligge billeder på siderne da jeg kun vil sætte en på disse opgaver der er over 18 år , med billeder og tekst om erotik

Jeg gider ikke kode, jeg vil være kreativ. kode = hovedpine.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:55

Jonathan Hansen:

kan du designe en hjemmeside eller to for mig?

Fortæl mig om dem?

Jeg vil gerne igang inde for de næste par minutter. så jeg har noget at slå tiden ihjel med her til aften.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 20:58

Håber at det er en god kaffe, for det er jo et flot tilbud.

Fra Brøndby strand
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 20:59

Hej Simon

Jeg har et malerfirma der hedder  Den kvikke maler, men jeg har aldrig haft et smart/sjovt logo som jeg kunne tilføje på mine kuverter, brevpapir og mange andre ting........

Er det noget du kan ?

Mvh.

Knud

Side 1 ud af 8 (76 indlæg)