Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google accepterer ikke alle søgekombinationer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense N
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har ladet os fortælle at det er bedst at have mange søgeords kombinationer, men når vi eksempelvis skriver "billig leklint glas bordlampe" så kommer Google med følgende meddelelse:

"Lav søgevolumen
Dette søgeord har genereret meget lav søgetrafik på Google-ejendomme. Derfor standser vi dit søgeord. Et søgeord kan have en lav søgevolumen af mange forskellige årsager, f.eks. mangel på relevans for brugernes søgninger, fordi søgeordet virker obskurt, ikke særligt specifikt, eller fordi der er en alvorlig stavefejl i søgeordet. Vores system kontrollerer og opdaterer denne status en gang i ugen.

Når du har et søgeord med lav søgevolumen, har du en række forskellige muligheder:

  • Gør ingenting - hvis flere brugere begynder at søge på dit søgeord, vil vi genaktivere det. Dette er især relevant, hvis du annoncerer for et nyt mærke eller et produkt, der lige er lanceret.

  • Brug søgeordsværktøjet til at finde flere søgeordsideer. Det kan være, at dit søgeord er for specifikt eller for obskurt."

Den forstår vi helt ikke, hvordan vi undgår. Er der nogen som har et godt forslag? 

Jørgen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal vælge nogle keywords, som din målgruppe faktisk søger på. Det du har valgt er der øjensynligt næsten ingen der søger på.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv uden "leklint" - det er stadig en kombination med lav søgevolume, men der er større sandsynlighed for at der er et par stykker der søger på det i måneden :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret!

Det er åbenbart en hårfin balance, da vi gerne vil undgå de søgeord, som alle søger på, da de er forholdsvis dyre, - og i den modsatte ende har vi de søgeordskombinationer, der kun er få der søger på, men dem vil Google ikke acceptere.

Venligst, Jørgen

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Mon ikke du kunne bruge nogen af disse i stedet?

leklint glas bordlampe
leklint glasbordlampe
glas bordlampe leklint
glas bordlampe fra leklint
glasbordlampe leklint
glasbordlampe fra leklint
bordlampe leklint
leklint bordlampe
bordlampe fra leklit
billig leklint bordlampe
billig leklint glasbordlampe
leklint glas bordlampe pris
leklint glasbordlampe pris
glas bordlampe leklint  pris
glas bordlampe fra leklint  pris
glasbordlampe leklint  pris
glasbordlampe fra leklint  pris
bordlampe leklint  pris
leklint bordlampe  pris
bordlampe fra leklit  pris
billig leklint bordlampe pris
billig leklint glasbordlampe pris
leklint bordlampe i glas
bordlampe i glas leklint
bordlampe i glas  fra leklint
billig leklint bordlampe i glas
leklint bordlampe i glas pris
bordlampe i glas leklint pris
bordlampe i glas fra leklint  pris
bordlampe i glasleklint  pris
bordlampe i glas fra leklint  pris
billig leklint bordlampe i glas  pris

Venlig hilsen,

Christian

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for forslagene.

Nu har vi haft tid til at teste alle de foreslåede ordkombinationer, men desværre falder de alle for Googles kriterier, - Google mener der er for få søgninger på disse, og af den årsag har Google blokeret dem. 

Det gør det unægtelig svært, at finde mange søgeords kombinationer, når Google er så striks, og kræver søgeords kombinationer, som der ofte søges på, dog uden oplysning om, hvor ofte der skal søges på dem, for at de er acceptable. - Det strider med det, jeg hidtil har  hørt og lært.

Jeg vil være taknemmelig, hvis nogen kan hjælpe os videre. Hvad gør vi fejl? Eller er det en næsten umulig opgave?

Med venlig hilsen

Jørgen 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Risager:

Nu har vi haft tid til at teste alle de foreslåede ordkombinationer, men desværre falder de alle for Googles kriterier, - Google mener der er for få søgninger på disse, og af den årsag har Google blokeret dem. 

Det gør det unægtelig svært, at finde mange søgeords kombinationer, når Google er så striks, og kræver søgeords kombinationer, som der ofte søges på, dog uden oplysning om, hvor ofte der skal søges på dem, for at de er acceptable. - Det strider med det, jeg hidtil har  hørt og lært.

Nu er jeg ik SEO guy, som de andre i denne tråd... Men noget undre mig alligevel.

Hvorfor går du efter søgeord, som ingen søger på? Det svare lidt til, at du vil åbne et supermarked ude på landet, fordi der ligger 1-2 bondegårde... Det kan godt være, at du får et par kunder, men det er da på ingen måde rentabelt eller tiden værd...

Gå da efter orderne, som dine kunder søger på, og brug den tid/penge, som det kræver at få en acceptabel placering... Selv side 2 er mere attraktivt, end det du vil findes på nu...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg forstår godt dit argument, men argumentet for at gå efter søgeords kombinationer, som der ikke søges så meget på, det er, at de er meget billigere pr. klik, end dem med stor trafik.

Det er klart, at søgeord helt uden trafik, er helt uinteressante, men vi har naturligvis sikret os, at der søges på de valgte ord kombinationer. - Google mener bare, at der søges for lidt på dem. Så ville det jo være rart, hvis vi på forhånd vidste, hvad Google anser for antageligt.

Med venlig hilsen

Jørgen  

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte i farten, at der er en anden væsentlig årsag til at gå efter mere specifikke søgeord, end efter de brede. Efter hvad jeg har lært, og logisk set, så konverterer de mere specifikke søgeords kombinationer bedre.

Med venlig hilsen

Jørgen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)