Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung sælger søger job.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra albertslund
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Mit navn er Nichlas Bentsen og jeg arbejder for tiden som områdeansvarlig sælger i Silvan, Albertslund. Jeg er i den uheldige situation, at min butik lukker medio september. Jeg ser dog nu muligheden for at udvikle min salgserfaring i et nyt job og med nye udfordringer.

Derfor ser jeg en af jer derude som en idéel arbejdsplads for mig, da jeg gennem flere års erfaring med salg, ser mine helt store kompetencer indenfor Trælast, maling, Vvs. Men lær mig lidt om det produkt du sælger og det kan være din omsætning der stiger.

Jeg er gennem mit arbejde med opsøgende salg blevet modnet meget som sælger og ser derfor intet problem i at opsøge kunder, være udadvendt og få handelen hus. Min erfaring og oplæring bygger dels på mine kundeoplevelser i hverdagen men også på diverse salgs- og produktkurser hvor jeg har lært en masse om f.eks. kundeadfærd, -tankegang og salg ud fra behov.

Personligt er jeg er meget socialt anlagt type, som sætter pris på humor og også forsøger at anvende dette overfor kunder. som sagt hedder jeg Nichlas Bentsen og er 21 år, Jeg bor i Albertslund , hvor bussen går lige ude for døren, så transport er ikke det helt store problem.

Med håb om fremtidigt samarbejde,

Nichlas Bentsen



CV

 Oversigt over tidligere arbejde

- Fuldtid

Områdeansvarlig Trælast

Sep 2009-Sep 2010 SILVAN, Albertslund

Ansvarlig for butikkens største afdeling med varierende opgaver indenfor bestilling af varer, kundesager og reklamationer.

Områdeansvarlig VVS

Mar 2009 - Sep 2010 SILVAN, Albertslund

Ansvarlig for VVS med varierende opgaver indenfor bestilling af varer, kundesager og reklamationer.

Salgsassistent Trælast og El

Jan 2008 – Mar 2009 SILVAN, Albertslund

Hovedvægt på opsøgende salg og ”varen på hylden”.

- Deltid

Kasseassisten

Sep 2007 – Jan 2008 SILVAN, Albertslund Kasse og returvarer.

Servicemedarbejder

Sep 2006 – Sep 2007 SILVAN, Albertslund Vareopfyldning samt diverse ad hoc opgaver.

Uddannelse

Aug 2005 – Dec 2005 Ballerup teknisk skole, TEC Grundforløb som klejnsmed

Aug 1994 – Jun 2005 Folkeskole

Anden erfaring

- Design af t-shirts m.m. gennem photoshop og salg gennem spreadshirt.dk

- Diverse model-småjobs for js-booking.dk

- Flydende engelsk i tale, forståeligt skrift samt forståeligt skandinavisk i tale

Referencer

Referencer kan fås ved anmodning. Anbefalinger, udtalelser o.l.

Min butikschef, Thomas Høg, er til rådighed for spørgsmål på tlf. 28786184

Grin med på facebook i Grine Grotten Skype-Giggle

Fra albertslund
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillader mig lige at bumpe

Grin med på facebook i Grine Grotten Skype-Giggle

Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nichlas

 

Jeg har firma i Importbranchen og søger nogle af landets største sælgere og talenter til branchen.

Skulle du have interesse i at høre mere er du velkommen til at ringe til mig på 50429037

MVH

Carsten H. Tiensuu

Salgsdirektør, Importclub.dk

 

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Nichlas

Mit navn er er Eric Mortensen. Er indehaver af flere virksomheder og tænker på specielt et produkt som måske kunne have din interesse. Det er et japansk produkt indenfor Helse - godkendt som medicinsk udstyr i Japan - som vinder kraftigt frem i USA og Europa nu.

Der er udelukkende tale om telefonsalg nu og høj provision kan tilbydes.

Du er velkommen til at ringe til min person på tlf. 31 31 41 40

MVH,

Eric Mortensen

Damhus Boulevard 69, 2610 Rødovre.

 

 

 

 

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)