Kommer du (eller kommer du ikke - hvorfor)? Hvonår/Hvilke dage kommer du? Hvorfor kommer du til lige netop Iværk&Vækst?
Det kunne være interessant at høre. Og så kunne det måske endda åbne nogle muligheder for at nogle af os Aminoer kunne mødes/netværke.
Jeg kommer ... og jeg glæder mig! :-)
Jeg har stemt: "Måske - Jeg ved det endnu ikke."
Hvordan er det nu med priser / tilmeldning o.s.v ( ikke standplads - bare lurer ) - var det ikke noget med at det var gratis for plus-medlemmer? - jeg mere at jeg læste noget om det for nogen måneder tilbage, men der tog jeg ikke rigtigt stilling til det da det var så langt ude i fremtiden.
Det kunne da være meget hyggeligt at snakke lidt business med folk selv om jeg kun er på hobbystadiet lige øjeblikket.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Jeg kommer derind lørdag men dog som "arbejde", da jeg skal rådgive omkring markedsføring i 2 timer nede i Iværksætteriet på messen. Men jeg regner med at kommer forbi bl.a. Amino-standen og sige hej .
Hvordan er det nu med priser / tilmeldning o.s.v ( ikke standplads - bare lurer ) - var det ikke noget med at det var gratis for plus-medlemmer? - jeg mere at jeg læste noget om det for nogen måneder tilbage, men der tog jeg ikke rigtigt stilling til det da det var så langt ude i fremtiden.
Det er gratis for alle amino brugere. Du finder et link til en gratis billet under Events
Men jeg regner med at kommer forbi bl.a. Amino-standen og sige hej .
/Jesper
Det ser vi helt sikkert frem til.. os nede på Amino standen.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det er gratis for alle amino brugere. Du finder et link til en gratis billet under Events
Mvh
Så har jeg tilmeldt mig - tak for tippet
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?