Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværk&Vækst 10 - Kommer du?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kommer jeg. Det meste af fredagen og hele lørdagen. Jeg har allerede nogle aftaler om små Amino/iværksættermøder og glæder mig til at møde endnu flere.

Du kan se her hvorfor jeg kommer igen :-)

Hej med dig :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer måske. Der er der ihvertfald et par spændende foredrag, man lige bør høre.

Men ved i hvornår Jesper Kasi Nielsen holder foredrag? Jeg kan ikke finde ham på eventkalenderen, selvom han står på bannerreklamerne...

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg planlægger at høre så mange af foredragene som muligt. Det kan da godt være, at der er nogle af foredragsholderne, man ikke lige har hørt om før, men så er der måske endnu større grund til at blive inspireret af netop dem. Tænk hvis de kan give dig lige den vinkel, du mangler for at få succes med din forretning.

Og i forhold til Andrea Rudolph, så har jeg tilfældigvis hørt hende før til uddelingen af Ivækst-priserne. Hun har virkelig taget springet som iværksætter og er super inspirerende. Jeg kan kun anbefale, at man lytter til hende.

Og så et tip til jer, der ikke har været med før. Tag notesblokken eller pc'en med, men hold den i tasken under oplæggene. Så snart de er færdige, er der masser af steder at sætte sig og lige få noteret ned, hvordan det kan hjælpe ens forretning. Man tror, at man kan huske alle vinklerne, men tro mig... til den messe får man hundredvis af idéer og gode råd, og så er det godt at få dem noteret, smide den ud af hjernen og så videre til næste idé / gode råd.

Til messen får man den fantastiske fornemmelse, at der findes alle andre mennesker - og så os iværksættere :-)

Og hvis man er i tvivl om, hvorvidt man skal tage afsted, selvom man ikke har en kørende forretning, så gør det endelig! Rådgiverne og standene tager én meget alvorligt og ser det som deres opgave at hjæpe én videre.

Jeg GLÆDER mig!

Hej med dig :-)

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer Fredag, håber på at møde en masse aminoer :)

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)