Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man bevare topplacering ved skift af hjemmesideplatform

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra 8654 Bryrup
Tilmeldt 2. Oct 05
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min nabo driver virksomheden ReolHansen.dk . Hans hjemmeside er lavet i et gammelt CMS system, som er meget besværligt at opdatere. Siden har topplacering på Google hvis man søger på lagerreoler og disse placeringer er opnået ved brug af skyggesider, som er udarbejdet af Netpointers.

For at få en side, som er nemmere at opdatere, har de så lavet en reolhansen.com som er udarbejdet i et Yahoo system.

Han har så for nyligt fået et tredje firma til at lave skyggesider til det danske domæne, så nu er det ved at blive rigtig indviklet.

Han vil egentlig gerne have, at han kun havde en hjemmeside som var lavet i et system, der var nemmere at opdatere. Jeg har tilbudt at lave en løsning i WordPress, som afløser for de andre sider, men jeg vil på ingen måde garantere hans nuværende placering på Google.

Er der nogen herinde, som har et godt råd til, hvordan man kunne løse denne gotiske knude, så han undgår brug af skyggesider og kan få en ny hjemmeside i WordPress uden at miste sin placeringer på Gogle?

Hvad vil I foreslå?

Hilsen

Finn

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke svare dig på hvor meget han mister i forhold til google ved at skifte.
Det er i hvert fald dårligt at have 2-3-4 online sider med samme indhold. (læs: duplicate content)

Det kan godt være den her "Yahoo-side" er nem at opdatere, det men den er ikke kønnere end den anden side på nogen måde. - De ligner begge to noget der blev outdated for mange år siden.

Så derfor synes jeg slet ikke han skal satse sin topplacering på at skifte fra skidt til skidt.

Jeg er ked af, hvis den her Yahoo-side og den anden er lavet professionelt og jeg har stødt dig, Men er dette tilfældet skal Reol Hansen virkelig finde sig en ny leverendør. Der er unger på 13-14 år lav sider til 500kr som laver sider der er ubeskriveligt pænere, fuldendte og professionelle. 

Driver han en virksomhed som bare har lidt omsætning, burde der virkelig lægges et budget til PR, Identitet. Hvori det ville være nemt at finde penge til en professionel flot hjemmeside. (Som også er nem at opdatere).

Nu har jeg ikke set hvad du er i stand til selv Finn, men en wordpress ville gøre underværker, man risikerer alligevel at miste din topplacering på et platform skift.
- Reol Hansen skal vel bare være enig med sig selv om det er det værd.

Go' dag. - ked af hvis det ikke gav mening, det gik lidt stærkt.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er stort set enig med Simon.

Skyggeider er dog generelt skidt i længden. Brug hellere kræfter på at lave den nye side tidssvarende, gerne med Wordpress, optimere seo og naturligvis med en firma-blog på.

Det er muligt at han må acceptere at ryge lidt ned i starten, men hans salg vil stige med en mere professionelt lavet side, der giver folk lyst til at købe.

Fra 8654 Bryrup
Tilmeldt 2. Oct 05
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg er enig med jer i, at siderne er totalt old-fashion, men han har jo betalt mange penge for at opnå den placering og holder krampagtigt fast. Det har givet ham mange ordre at ligge der og han vil jo helst ikke forære dem til sine konkurrenter.

Jeg kan sagtens lave en flottere og mere tidssvarende løsning i WordPress med SEO og blogfunktion, men at love en topplacering som han har nu, vil jeg ikke og det er jo her hele humlen ligger.

Nogen som har erfaring med sådanne skift?

Hilsen

Finn

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Finn:
Siden har ...netpointers.

Jeg ville først og fremmest passe meget på hvilke oplysninger jeg deler med resten af internettet omkring ens side / kommende kundes side....

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn:

Han vil egentlig gerne have, at han kun havde en hjemmeside som var lavet i et system, der var nemmere at opdatere. Jeg har tilbudt at lave en løsning i WordPress, som afløser for de andre sider, men jeg vil på ingen måde garantere hans nuværende placering på Google.

De søgeord han gerne vil ranke på ( det fremgår tydeligt af hans website) er ikke de sværeste i verden at komme op på, så se at få udarbejdet et site på en SEO venlig platform, herefter er det bare at planlægge flytningen fra gammel side til ny, her skal udføres 301 kodning for at få noget af den gamle linkjuice med over til det nye website. Derefter kan der suppleres med ekstern linkbuilding for at få siderne til at ranke på de udvalgte søgeord.


René Madsen

Online Marketing - online markedsføring - søgemaskineoptimering og Adwords

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Schneidereit:
Jeg ville først og fremmest passe meget på hvilke oplysninger jeg delte med resten af internettet omkring ens side / kommende kundes side....

 Helt enig!

Husk, at også Google læser med her på Amino. Og jeg mener ikke bare deres robotter - nej, der er redaktører som læser det I skriver her. Og når I så skriver om "skyggesider" og andet snask, så ER det altså ligeså at gå på rov i banken med et skilt om halsen, hvor der står "bankrøver".

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav siden så unik at andre vil begynde af sig selv at linke til din siden gerne med branches bedste fif og vær ikke bange for videre formidle din viden , jo konkurrenter vil i nogle kopiere hvad du laver ,med på et tidspunkt begynder nogle på noget af det du laver lige vel hvad og vil blive husket som den første , dog husk at være så ekstrem unik som muligt

jeg har gjort med min egen erotik fotomodel  side og jo andre vil prøve kopiere dine gode ideer for de er bedste vis lavet godt og med længeste gode forklaringer i branchen lykkes det langt bedre , for en unik nyskabende side giver bedste ved jeg af erfaring

Kan dog også forstille mig reolbranchen er nogle fif , hvordan bygger bedre reoler.

Hvilken købes til sin studie bolig

Hvad købes til børneværelset

Hvor bruges de forskellige reoler

Hvordan får man reol til at holde længere , hvor tit skal den males , hvad gøres ved pletter og snavs .

Hvilken rengøringsmidler skal bruges til din reol

Hvilken reoler passer beste holder bedste billigste til alle mulig forhold sammenligne alt mulig , slid uden for , fugtighed , varme , børnværelse , køkken , stue , studieværelse , i sommerhus, soveværelse , til tøj , til bøger , til kunst mv ideer er uendelig til den bedste blog om dit emme , det koster bare tid at lave kvalitet tekst

Vis alt dette gøres får du masser undersider med masser af  søgeord folk søger på google , når de søger efter reoler , du får en siden folk vil læse og gerne gemmer på deres computer , du får en masse links til din side når folk bemærker du har en af branches bedste

vær ikke bange for at  videre formidle din viden , dog kun sandheden og de produkter du tilbyder , for det at lave noget tekst om noget , du ikke tilbyder er ikke videre smart måde at fange kunder på , for det er langt svære at fange kunder på den måde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Finn:
Siden har ...netpointers.

Jeg ville først og fremmest passe meget på hvilke oplysninger jeg deler med resten af internettet omkring ens side / kommende kundes side....

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Arhh pjat da, Casper ;-) Her kan vi da roligt skrive om, hvordan vi kan spare lidt i skat med lunke fiduser, købe lidt mere ind over firmaet etc. etc. Det er da en god fidus at melde ud offentligt, hver gang man overtræder retningslinjer, regler, love etc. Disclaimer: Her er tale om hovedrystende ironi.

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Arhh pjat da, Casper ;-) Her kan vi da roligt skrive om, hvordan vi kan spare lidt i skat med lunke fiduser, købe lidt mere ind over firmaet etc

Lige præcis... Konsekvenserne ved at blive "opdaget" er jo stort set ingen ting.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)