I går købte jeg domænet tvudbydere.dk, med henblik på at lave en sammenlignings side, hvor jeg vil sammenligne tv udbydere. Som Canal Digital, TDC HomeTrio, Viasat, YouSee, Boxer osv.
Meningen er så jeg linker med affiliatelinks og på den måde tjener penge, sammen princip som fx. mobiltjek.dk og affiliatenetvaerk.dk
Da jeg ved flere af jer har såddanne sider, kunne det være i havde nogle gode råd :-)
Med nogle emner kan det være en god idé også at have dem med som du ikke kan skaffe affiliatelink på. Dette går siden mere troværdig, men jeg kunne forstille mig at der var link til stort set alle tvudbydere, men jeg har ingen idé.
Derudover skal skal man selvfølgelig have en flot og overskuelig side, som er godt SEO optimeret, så glem ikke lidt tekst.
Med nogle emner kan det være en god idé også at have dem med som du ikke kan skaffe affiliatelink på. Dette går siden mere troværdig, men jeg kunne forstille mig at der var link til stort set alle tvudbydere, men jeg har ingen idé.
Derudover skal skal man selvfølgelig have en flot og overskuelig side, som er godt SEO optimeret, så glem ikke lidt tekst.
Hilsen Gustav P.S: Tak for link
Jeg vil skam have alle udbydere med :-) - Selv om jeg måske ikke vil kunne tjene på nogle dem.
Nu er jeg/vi kommer lidt længere så jeg/vi vil meget gerne have feedback på http://tvudbydere.dk/ :-)
Hej Emil,
bortset fra at siden jo egentlig ikke har noget indhold endnu, så synes jeg at layoutet er for kedeligt. Jeg mener at du skal have noget mere lyst og indbydende på din side for at folk har lyst til at bruge den.
Og så synes jeg også at du lige skal skrive nogle tekster og lave kategorierne, for det er da meget svært at vurdere en side, hvor man ikke finder noget relevant materiale.
Hilsen, Lars
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
Det er et oprigtigt råd fra mig til dig, selvom jeg også driver en tv pakke side. Anyway så er TV-pakker ikke noget som folk sådan skifter fra den ene dag til den anden, og udbyderne af TV pakker er også godt tilstede organisk. Selvom priserne er gode, så er der ikke voldsomt meget salg i det, og med mindre du er meget fokuseret så vil du løbe død i det :-). Det er ikke mange TV-pakker jeg sælger om måneden, og jeg tror pt. det den side som har giver det dårligste afkastpr. time., ud af alle dem jeg har arbejdet med.
Jeg tror det er sjovere og mere lærerigt at prøve noget "semi-unikt", altså indenfor en branche hvor der ikke er så meget konkurrence. Nu har jeg sig kastet mig over parfumer, men der er masse muligheder. Prøv at gå butikkerne igennem ved partner-ads og tradedoubler. For nogen år siden have jeg en hjemmeside om cykeldele og sådan, og udfra de programmer der var dengang tjente jeg hurtigt 1000 kr. på det - der var en del små ordre, men de kom løbende og hele tiden. Det er i hvert fald sjovere at få 20 ordre over 6 måneder, kontra en ordre på 1 tv-pakke. Håber det giver mening for dig :-).
En popup boks der fortæller at siden ikke er færdig endnu, er i hvert fald møg irriterende når man åbner linket i baggrunden.
Forresten - hvad har du brugt til at lave den tabel? jeg synes strukturen går igen på mange aff. sider. Måske der er et smart værktøj jeg ikke kender til.
En popup boks der fortæller at siden ikke er færdig endnu, er i hvert fald møg irriterende når man åbner linket i baggrunden.
Forresten - hvad har du brugt til at lave den tabel? jeg synes strukturen går igen på mange aff. sider. Måske der er et smart værktøj jeg ikke kender til.
Den popup skal jeg nok få fjernet senere i dag :-)
Og tabellen er bare standard html også noget css, du skal være velkommen til at kigge i kildekoden. Så du kan de hvordan de er lavet.