Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af sammenlings side (affiliateside)

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Casper Schneidereit:

Hej Emil,

Det er et oprigtigt råd fra mig til dig, selvom jeg også driver en tv pakke side. Anyway så er TV-pakker ikke noget som folk sådan skifter fra den ene dag til den anden, og udbyderne af TV pakker er også godt tilstede organisk. Selvom priserne er gode, så er der ikke voldsomt meget salg i det, og med mindre du er meget fokuseret så vil du løbe død i det :-). Det er ikke mange TV-pakker jeg sælger om måneden, og jeg tror pt. det den side som har giver det dårligste afkast pr. time., ud af alle dem jeg har arbejdet med.

Jeg tror det er sjovere og mere lærerigt at prøve noget "semi-unikt", altså indenfor en branche hvor der ikke er så meget konkurrence. Nu har jeg sig kastet mig over parfumer, men der er masse muligheder. Prøv at gå butikkerne igennem ved partner-ads og tradedoubler. For nogen år siden have jeg en hjemmeside om cykeldele og sådan, og udfra de programmer der var dengang tjente jeg hurtigt 1000 kr. på det - der var en del små ordre, men de kom løbende og hele tiden. Det er i hvert fald sjovere at få 20 ordre over 6 måneder, kontra en ordre på 1 tv-pakke. Håber det giver mening for dig :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Hej tak for dine råd :-) Hvis nu det ikke kommer til at gå godt har jeg kun brugt 45kr. på et domæne. Jeg vil håbe de kommer til at gå bedre med funvideos.dk (og funvideo.dk der bare laver redirect) På funvideos.dk vil jeg have video annoncer, ligesom jeg har på min blog emilstahl.dk

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)