Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du ansætte en med tattoveringer ??

Side 1 ud af 8 (75 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Ville i ansætte en med tattoveringer  ?

evt en enkelt lille er fint..?

bare de kan dækkes, må de have på hele kroppen ?

Vælger i to lige kvalificeret udfra tattoo vs. ingen tattoo ?

er da lidt nysgerrig :-)

Personligt er jeg ligeglad om folk er over tusset eller ej..... Nu er jeg også selv tusset på næsten hele den ene arm :-)

Mikkel

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 08:45

Kan jeg personligt ikke se noget problem i. Men det afhænger meget af stillingen, om de vil acceptere det. Hvis du søger hos Bilka som sælger i dametøjsafdelingen, så vil det nok være en udfordring med tatoveringer over hele kroppen.

Personligt ville det ikke røre mig synderligt meget. Det er ikke det det kommer an på.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 08:49

<Så længe at de ikke er placeret højere end skulderene og derover, så har jeg intet problem med det.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 08:50
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Peter R. Hansen:

<Så længe at de ikke er placeret højere end skulderene og derover, så har jeg intet problem med det.

Så tatoveringer i hele ansigtet er ok, men en uskyldig delfin på anklen er banlyst? :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:51

Hej Mikkel,

Jeg tror ikke at tattoveringer udgør det samme problem som det gjorde for 10-15 år siden. Jeg kan huske da jeg fik min første for.. puha det må være 20 år siden snart.. der spåede et familiemedlem, at nu var det slut med kærester. I hvert fald af den ordentlige slags, for ingen pæne piger ville ses med en tattoveret mand - og det var bare en tattovering på skulderbladet.

I dag er det jo næsten underligt hvis man ser en i t-shirt og UDEN tattoveringer :o)

Selvfølgelig er der stadig jobs hvor man bliver nødt til at dække sin tattovering, det er jo ikke længe siden at vært fra nyhederne nærmest var ønsket fyret fordi han havde taget sandaler på, på arbejde.

Så jeg tror at det er brancheafhængigt og i min branche kunne jeg ikke forestille mig at nogen ville blive sorteret fra pga. tattoveringer.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 08:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

nej, for hovedet er placeret over skuldrene - så det er ikke ok.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 08:59

Skønt og hører jeres meninger :-)

Ja der er selvfølgelig nogen job hvor der menes man ikke er seriøs nok med en tattovering, men jeg tror da også selv det bliver mere og mere accepteret..

Man kan jo også se Lisbeth Østergaard med synlige tattoveringer i GoMorgen Danmark.

Synes bare der har været meget debat på det sidste om tattoo var okay ved en ny ansat..

Synes selv tattoveringer er bedre end pircinger i ansigtet... Ville dog nok ikke ansætte en med tattoveringer i hele ansigtet :-) Men alle andre steder ville nu være ok

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 09:04

Jeg har personligt intet imod tattoveringer.

Men jeg ved at du ikke kan være ansat på en Q8 tank hvis du har synlige tattoveringer, eller piercinger i fjæset Smile

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 09:04

Peter R. Hansen:

nej, for hovedet er placeret over skuldrene - så det er ikke ok.

Dumt af mig at overse "ikke" :).

Skulle jeg ansætte en der her kundekontakt ville jeg nu heller ikke være meget for at ansætte en der tatoveret hele handsken. Skulle han sidde og kode i et baglokale ville det ikke have nogen betydning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:08

Tatoveringer er blevet mere accepteret tror jeg - men personligt, så er tatovering ikke et problem hvis jeg skulle ansætte. Det er mere placeringen og motivet.

Hvis en gut har et par stjerner på armen, fint. Hvis han har et dødningehoved med ild i, så er det nok ikke her han skal arbejde, for det er ikke den slags jeg vil signalere overfor mine kunder.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Side 1 ud af 8 (75 indlæg)