Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

slettet

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

slettet

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:55

Hvis du opgraderer til et plus-medlemskab, kan du se hvem der giver dig hvilke stjerner.

"Stjerner" er en meget almindelig funktion i debatter og andre communities. For det meste synes jeg det virker meget godt.

Web-siden.dk:
man skal acceptere hinandens meninger

Jeg synes da ikke bare man skal acceptere andres meninger - hvis man er uenig, eller hvis man synes den anden argumenterer på en uheldig måde. Så ville der jo ikke blive meget debat :)

Stjernerne skal blot ses som et supplement til de komentarer der jo stadig er det bærende element i debatten.

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 02:14
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lad nu være med at gå så meget op i de skide stjerner og begynd i stedet at tænke lidt over, hvorfor du får en lav rating (jeg går ud fra, at der er derfor, du har oprettet denne tråd). Er dit indlæg irrelevant, spam, skidt formuleret eller noget helt fjerde? Desuden vil der altid være nogle, som giver dårlige/lavere ratings uanset hvad, men jeg synes sgu næsten at det er værre at læse om dem, der konstant brokker sig.

Tag nu det her indlæg for eksempel: http://www.amino.dk/forums/t/99036.aspx#655105

Jeg synes ikke det er specielt underligt, at du kun får en enkelt stjerne for det indlæg.

Eller det her indlæg: http://www.amino.dk/forums/t/99037.aspx#655076

Hvis du rent faktisk læste, hvad OP havde brug for, ville du også se, at dit produkt med stor sandsynlighed slet ikke er den rette løsning.

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 02:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

slettet

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 02:44
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

slettet

Tilmeldt 25. Dec 05
Skrevet kl. 03:03
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Web-siden.dk:
og din et stjerne for en temmelig irrelevant kommentar

Hahaha, mange tak for et godt grin. Jeg hopper i seng nu. Det er sindssygt så indebrændte folk kan blive over de stjerner. Hvis du tjekker tråden, kan du se, at jeg faktisk netop har uddybet lidt efter der er blevet spurgt ind til det. Og nej, det har intet med hvad du lige har skrevet at gøre.

Så fik jeg da også lige en sviner fordelt over tre privatbeskeder. Jeg vælger ikke at poste dem her, da de næppe bidrager med noget som helst positivt. Du burde også se at få noget søvn.

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 03:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

slettet

Tilmeldt 25. Dec 05
Skrevet kl. 03:26
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Web-siden.dk:
Men du ødelægger min tråd en lille debat og gør grin med folk det synes jeg ikke er iorden

Jeg ødelægger ingenting (du har til gengæld ødelagt tråden ved at fjerne alle dine indlæg) og jeg gør absolut ikke grin med nogen. Jeg påpeger blot, at ratingsystemet i det store hele fungerer, og at der faktisk er lidt rationale bag hvordan enkelte af dine indlæg er blevet rated, som jo netop har årsagen til, at du oprettede tråden i første omgang. Hvis du føler, at jeg har gjort grin med dig er jeg da ked af det, men jeg vil samtidig påpege, at jeg ikke er på Amino for at vinde en popularitetskonkurrence.

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 03:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

slettet

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 08:47
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Web-siden.dk:

slettet

Du fik lige alle denegative stjerner jeg har mulighed for at dele ud idag. Vi starter tidligt.

Du tuder for meget over de stjerner, og at du opretter en tråd, men ikke er mand nok til at stå inde for det du skriver er helt til grin.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)