Jeg kæmper og har været uheldig med resultatet af at lave en ordentlig aftale.
www.betterlive.dk jeg vil have en fed forside - Der er sælgende og beskrivende på den rigtige måde, og med en gratis download af et produkt funktion mod aflevering af mail.
Det ligger i Dandomain system i dag og i første omgang skal der gerne blive der. Og nogle justeringer af tekst formaet på de andre sider.
Jeg har unikke produkter og skal have gjort mere ved dette.
Nogen der kender/kan anbefale nogen der er driftsikre, effektive og fornuftige priser?
Hej, du er altid velkommen hos www.web-siden.dk vi er klar med en utrolig brugervenlig cms, shopløsning til en fast pris på 10.000 kr. kig ind på vores hjemmeside under referencer og bliv inspireret og som noget nyt tilbyder vi at finiansering.
Jeg vil tillade at anbefale det firma jeg arbejder i, vi kan helt sikkert hjælpe dig med dit behov. Du kan se eksempler på nogen af de webshop designs vi har lavet her .
Om ikke andet er du altid velkommen til at få en snak med en af vores grafikere, som kan komme med forslag og yderligere eksempler på hvad man kan gøre med netop dit website, samt en snak om call-to-action, konvertering, brugervenlighed og alt det der :)
Jeg har før lavet shops i Dandomain-regi, så jeg vil selvfølgelig gerne hjælpe dig med at få rette op på din side. Kig evt. forbi hjemmeside, så fru-pedersens.dk, hvis du ikke allerede har fundet din leverandør.