Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opgradering hjemmeside - Hvem kan og vil godt og billigt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg kæmper og har været uheldig med resultatet af at lave en ordentlig aftale.

www.betterlive.dk jeg vil have en fed forside - Der er sælgende og beskrivende på den rigtige måde, og med en gratis download af et produkt funktion mod aflevering af mail.

Det ligger i Dandomain system i dag og i første omgang skal der gerne blive der. Og nogle justeringer af tekst formaet på de andre sider.

Jeg har unikke produkter og skal have gjort mere ved dette.

Nogen der kender/kan anbefale nogen der er driftsikre, effektive og fornuftige priser?

Venligst

Morales

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50

Prøv tag fat i DesignYou. Han er også bruger herinde. www.designyou.dk

Han er ret kompetent på det område med at gøre din side sælgende.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 16:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej, du er altid velkommen hos www.web-siden.dk vi er klar med en utrolig brugervenlig cms, shopløsning til en fast pris på 10.000 kr. kig ind på vores hjemmeside under referencer og bliv inspireret og som noget nyt tilbyder vi at finiansering.

vh preben

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:12

Hej Morales

Jeg vil tillade at anbefale det firma jeg arbejder i, vi kan helt sikkert hjælpe dig med dit behov. Du kan se eksempler på nogen af de webshop designs vi har lavet her .

Om ikke andet er du altid velkommen til at få en snak med en af vores grafikere, som kan komme med forslag og yderligere eksempler på hvad man kan gøre med netop dit website, samt en snak om call-to-action, konvertering, brugervenlighed og alt det der :)

Mvh. Lars

Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 67
Fra  fru Pedersens Skrevet kl. 17:15

Hej Morales

Jeg har før lavet shops i Dandomain-regi, så jeg vil selvfølgelig gerne hjælpe dig med at få rette op på din side. Kig evt. forbi hjemmeside, så fru-pedersens.dk, hvis du ikke allerede har fundet din leverandør.

Venlig hilsen
Kristine Pedersen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)