Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AffiliateCMS - Drømmer du om din egen affiliateside?

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Wi:

Allan Hansen:

Er det ikke en smule fesent at skyde på martins tilbud her i tråden, i stedet for at kontakte ham, hvis I er interesserede? Jeg synes i hvert fald, at det er dårlig stil.

Nu er 900 kr jo altså ikke alverden at bruge på webdesign, det er to-tre arbejdstimer hos en udvikler, max, hvis det man ikke selv kan programmere / opsætte wordpress. Uden at have set nærmere på systemet, kan jeg da regne ud, at hvis tiden med at opsætte plugins osv. kan spares, kan det da være interessant for mange.

Venlig Hilsen

Allan

Nu ér det jo et færdigt webdesign, og ikke ligefrem i KONGE-kaliber, hvis du forstår? Jo det er flot og clean, men du kan sgu ikke sammenligne dét der design med et design fra en der tilpasser det til dig.

Jeg ved ikke hvor meget du ved om wordpress, templates og plugins, men jeg tror du tror at det tager evigheder at installere ;-) Oh well..

Det skal jeg da gerne svare på. Jeg har udviklet og leveret adskillige wordpress løsninger til info. Det ville ikke være et interessant produkt for mig, fordi jeg selv kan udvikle, men der er rigtig mange, der sagtens kunne have glæde af, at spare teknikken.

Det er klart at en mekaniker også synes det er dyrt at køre bilen på værksted...

Det jeg siger er bare, at jeg synes det er rigtig dårlig stil at begynde at ødelægge et fint og reelt tilbud med alt muligt negativt. Hvis tilbuddet ikke passer til din pengepung og det bedre kan svare sig for dig, at bruge timerne på at udvikle selv, så synes jeg da bare du skal gøre det.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Wi jeg synes du rammer helt forbi her. Du kan sammenligne priser på kryds og tværs, men du må da også kigge på indholdet og firmaet bagved. Det ka ngodt være du kan finde en på det lokale gymnasie, som kan gøre det billigere, men personligt, vil jeg hellere betale det dobbelte eller tre dobbelte og få noget mere tryghed i min løsning...

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes nu det lyder som et meget godt tilbud..

Jeg har selv brugt flere dage på at smide et wordpress op på Surftown og gav op til sidst, så betalte jeg mig fra det og gav mere end dette tilbud koster.

jeg synes det er et super tilbud jeg sagtens kunne finde på at springe på så jeg kan komme igang med et nyt projekt efter få minutter og ikke dage med irritation og spildte timer..

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:09

Jeg synes det er super godt, og jeg smider min første side op hos Martin en af dagene.

Det er muligt man kan sætte WP op på et kvarter, men her der får man en køreklar løsning der tager ca. 1 minut at sætte op, jeg slipper for at tænke på ALT det tekniske og kan fokusere på alt det som jeg ved noget om.

Jeg synes det er en fed løsning, og vil med glæder betale 900, eller for den sags skyld 1200 kr. for det. :)

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 02:13

Der står at der følger et års hosting med, og at det efterfølgende vil koste kr. 49/måned.

Er det et krav at løsningen skal hostes hos jer?

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 03:13

Kjaerbo:

Der står at der følger et års hosting med, og at det efterfølgende vil koste kr. 49/måned.

Så vidt jeg kan læse på deres FAQ, skulle det ikke være et problem.

Læs det her:
http://exaweb.dk/affiliatecms/faq/

Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:07

Wi, dine kommentarer er for arrogante over for sådan en som mig, som ikke har en dyt forstand på WP. Jeg tænkte at her var en mulighed for at komme igang med mit projekt, da jeg selv forgæves har forsøgt at finde ud af WP - og jeg synes sgu' ikke, at jeg er den langsommeste knallert på kajen....

Følger lige lidt med....

Michael

Tilmeldt 7. Jan 06
Skrevet kl. 11:33

Indkøberen/Fokus:
Wi, dine kommentarer er for arrogante over for sådan en som mig, som ikke har en dyt forstand på WP. Jeg tænkte at her var en mulighed for at komme igang med mit projekt, da jeg selv forgæves har forsøgt at finde ud af WP - og jeg synes sgu' ikke, at jeg er den langsommeste knallert på kajen....

Yes

Tilmeldt 7. Jan 06
Skrevet kl. 11:37

Kenni Nielsen:

Kjaerbo:

Så vidt jeg kan læse på deres FAQ, skulle det ikke være et problem.

Læs det her:
http://exaweb.dk/affiliatecms/faq/

Der står at man imod betaling kan få det flyttet til et andet webhotel.

Vil gerne have oplyst om man fra start kan få det installeret et andet sted, og om det så også koster ekstra eller er med i opstarts omkostningerne.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:39
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Indkøberen/Fokus:

Følger lige lidt med....

Michael

Er det arrogant at sige at hvis jeg skulle smide WP op for nogen ville jeg tage hvad? 200-300 kroner? Jeg har ikke sagt på noget tidspunkt at folk der IKKE ved noget om WP, skulle være i stand til at smide WP på samme hastighed som jeg selv.

Men jeg må gå ud fra at når trådstarter vil have 899 + moms så må det være fordi han ved noget om det - faktisk stort set alt om det.

Worrdpress ér for nye måske en jungle at finde ud af, men så er det vist heller ikke værre - og kan man ikke finde ud af det er det da logisk nok at man leder efter en der kan, og indrømmet - jeg kan IKKE holde min køft når jeg synes der tages for mange penge.

Jeg har set hans produkt, jeg har set hvad det kan og jeg er ikke imponeret - men det er så MIN mening. Jeg forsøger ikke at skyde huller i mandens tilbud, men skulle jeg bare holde min mund? Nej, for han smider der trods alt på et offentligt debatforum. Derudover er det muligt at jeg træder ham lidt over tæerne men det ændre skam ikke på det faktum at jeg synes det er mange penge.

Nu ved jeg godt at der høre en fin hjemmelavet applikation til dette tilbud, hvilket er fint nok - men når JEG som programmør ser hvilken applikation det er, så kan jeg ikke undgå at trække på smilebåndet. En prissammenlignings-applikation kalder han det vist.. Yeps.. Det er en tabel der trækker dataerne ud fra en database hvorefter det vises i en flot tilpasset tabel.

Arrogant? Mig arrogant?

Det er muligt at min skrivestil eller skrivemåde måske ikke umiddelbart kan lyde så flink, men det er i virkeligheden for det meste godt ment.

Som sagt tidligere - det er et meget flot og clean design, men så er den vist heller ikke længere. Jeg mener.. Når jeg laver mine personlige designs om eksempelvis bingosider - hvis jeg skulle have lyst til dette, så havde jeg da gjort siden noget mere interessant - for så ser det der sgu kedeligt nok ud.

Og med det sagt, så skal i være velkommen til at kalde mig et svin, men min mening er stadig at de danske priser er helt forskruet - OGSÅ selvom det er standarden. Du kan sgu finde en eller anden studerende fra kina der vil sætte det op for en 50'er - men så får du selvfølgelig ikke et rødt design og en tabel med i prisen.

Anyhow :) Jeg melder mig ud af diskussionen nu da folk ikke kan tåle at høre sandheden - og det synes jeg sgu er ærgeligt.

Hvad vil i helst.. Sælge 100 produkter hvor prisen er 899 + moms eller 400 produkter hvor prisen måske er 499 + moms.. Jo billigere man er jo flere kunder får man, og jo flere kunder man har, jo flere penge vil det give på langt sigt IMO.

Med Venlig Hilsen
Wi

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)