Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny FB Opdatering, har I lyttet til Thorborg?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

@simon

At have en customized landingsside tjener primært det formål at byde velkommen og friste potentielle fans.

Hvis muligheden for at have frit råderum over de 3-6 sekunder man har til at fange en ny besøgendes opmærksomhed forsvinder, er det meget sværere at skabe et incitament for at trykke 'synes godt om'.

Du taler, så vidt jeg forstår det, om værdien af siden efter den er fyldt op med fans - betragtninger som jeg i øvrigt giver dig fuldstændig ret i.

Tilføjet eksempel:
Her er et eksempel, som i skrivende stund stadig har velkomstsiden som default landingsside for folk der ikke allerede har trykket 'synes godt om'.
Zabrina fra Robinson

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 23:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er meget stor fan af Facebook - rigtig meget endda - men jeg synes stadigvæk, at man som webmaster/annoncør/virksomhed skal spørge sig selv, om man ønsker at opbygge en trafikkanal hos Facebook eller hos sig selv.

Hver dag taler jeg med kunder i GoSocial, som er helt vilde med at opbygge en customized Facebook-fanside og indkøbe 10.000+ fans til den. Men når man spørger dem "Hvorfor?", så bliver de utrolig tavse. Ja, nogen ligefrem sure på mig.

Der er rigtig mange fordele ved en Facebook Fanside, men så meget anderledes er det nu heller ikke, end at have en aktiv blog/klumme på sit eget website, hvor man kan interagere med kunderne.

Det er klart, at det ikke er lige så nemt - som på Facebook - eller så integreret i en totalløsning - som på Facebook - men omvendt har man den fulde kontrol over brugerne, hvis man får dem ind på sit EGET website.

Min pointe er i hvert fald til jer webmastere derude: tænk jer nu godt om, inden I løber samme vej som alle andre.

- Hvad er det, I vil have ud af investeringen? Hvadenten den er økonomisk eller tidsmæssig.
- Hvilke fordele/ulemper er der ved at opbygge det på eget website fremfor på Facebook.

Mange hlisener
Robin Roy Hansen

GoSocial.dk

- der er stadig ikke har set en grund til at lave en Facebook Fanside for sin virksomhed, selvom virksomheden bruger 7 cifre per måned på markedsføring på Facebook. 

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 17:08

Hej Casper

Nu spørger jeg så mig selv, er jeg den eneste der stadigvæk kan oprette en customized page?

Mvh 

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 17:14

Jeg kan altså også sagtens oprette sådanne sider samt indstille den så nye besøgende lander på den. Også på nye fan sider. Jeg har netop oprettet en for en kunde og det virker fint. 

Jeg har læst om at det ikke længere skulle være muligt, men det virker tilsyneladende stadigvæk.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)