Hej Aminoer. Nu håber jeg I har lyttet til Thorborg, og fået oprettet en Facebook fan-side. Ellers så er det lidt surt, hvis i først starter nu. Det er nemlig ikke muligt mere, når man opretter nye Facebook-fansider, at designe sin landingpage selv. De vil altid lande på væggen. Det gælder ikke de sider, som allerede er oprettet.. Jeg forstår ikke hvorfor FB har gjort det, men ville blot lige gøre opmærksom på det. :) Der er også indenfor de seneste par dage kommet måske omkring 5-10 stykker der laver Facebook-sider, og jeg vil nok lige genoverveje det, da effekten ikke er lige så stor som før. Dog vil jeg mene det stadig kan betale sig, men det kommer så også an på størrelsen af Fansiden osv. :) |
Casper Blom:Det er nemlig ikke muligt mere, når man opretter nye Facebook-fansider, at designe sin landingpage selv. De vil altid lande på væggen. Det gælder ikke de sider, som allerede er oprettet..
Jeg forstår ikke hvorfor FB har gjort det, men ville blot lige gøre opmærksom på det. :)
Se det fra Facebook´s side, de landingpages er de rene reklamesøjler, som Facebook ikke tjener noget på, de ser hellere at man spytter penge i Facebook Ads. Det er jo trods alt forretning.
Mvh. Rune.