På kontoret i Boca Raton, kan jeg lige pludselig ikke komme på Amino mere, men jeg kan komme på alle andre websites. Det må jeg sige er ret irriterende.
Det er sket før, men så har vores tekniker skiftet mig over på en anden forbindelse og så er alt ok. Ham har jeg dog fyret, så nu er jeg på skideren :-)
Så for at jeg ikke skal surfe på min iPad (3G forbindelse) hele dage, så vil jeg hammer gerne have jer til at kigge på denne tracert:
Traceroute stopper også samme sted her. Der må da være en teknikker tilbage på dit crew der kan se om der kommer en forespørgsel ind på siden fra din ip. Det kunne godt være at din ip er blevet bannet!. Men da jeg jo ikke kender jeres tekniske platform er det svært at give svar på hvad der sker.
At en tracert stopper med at give ping svar tilbage på en del af routen, er ikke nødvedigvis et tegn på, at systemet ikke fungerer.
prøv lige at køre denne kommando i en commando prompt på din pc:
ipconfig /flushdns
og prøv så, om der er hul igennem.
Blot et skud
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn