Hvis jeg var dig ville jeg foretage en loadtest af jeres site og samtidig overvåge hvilke "symptomer" på svineri med ressourcer man kunne spore ved at overvåge serveren under jeres test.
YSlow til firefox er et meget godt tool.
www.pingdom.com
Har selv benyttet http://loadimpact.com/ Når jeg virkelig har haft behov for at stress test og benchmarke nogle af vores Magento installationer / Kunder.
Singularity/Architect: Helt enige med jer, MEN burde det ikke väre en logisk ting at göre som DK´s störste hostingleverandör (af webbutikker)?? De må da have alverdens testvärktöjer!! Dog er tilbagemeldingen at webhotellet vi köre på ikke har väret overbelastet eller lign. i de perioder vi har klaget!!
Hvis nogen keder sig, så pröv at naviger rundt på vores site i aften i vores primetime mellem 20-22....... Vil väre meget taknemmelig for kvalificeret feedback på de problemer i evt. oplever!!
Singularity/Architect: Helt enige med jer, MEN burde det ikke väre en logisk ting at göre som DK´s störste hostingleverandör (af webbutikker)?? De må da have alverdens testvärktöjer!! Dog er tilbagemeldingen at webhotellet vi köre på ikke har väret overbelastet eller lign. i de perioder vi har klaget!!
Hvis nogen keder sig, så pröv at naviger rundt på vores site i aften i vores primetime mellem 20-22....... Vil väre meget taknemmelig for kvalificeret feedback på de problemer i evt. oplever!!
Hej Peter Kirebye
Som professionel hostingleverandør, så bør de kunne gå ind og analysere for Jer, og fortælle Jer hvor flaskehalsen i systemet ligger. Prøv at tage fat i dem igen og få dem til at hjælpe med at lave undersøgelsen.
Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.
PT scorer dit site kun 87/100 og der er derfor en del ting du kan gøre for at optimere dit site... Ofte er det små ting der gør at dit site kører bedre !
mvh. Anders Holm Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.
N: De opdagede fejlen ved at flere webshops fik problemer og så kom der nogle andre teknikere på problemet. Desuden fik jeg en god snak med supportchefen og virkelig forstod ufordringen for os. Vi er jo ikke en bolchebiks!! Problemet kostede os min. 10-20.000kr dagligt i tabte ordre (estimeret).
A: Page speed - Det skal jeg kigge nærmere på:-) (tak)........MEN nu skal vi indhente det tabte.....ikke mindst at få åbnet de sidste 100 kasser tøj vi ikke har nået:-)