Det er lidt sjovt at du hænger dig så meget i hvad Rand Fishkin siger al den stund, at han plejer at henvise til netop mig, når det handler om teknisk SEO. Her er hvad han senest skrev om mig: "During my years in the search industry, I have met some very talented marketers and a few extremely smart technologists, but rarely have I come across someone as skilled in both arenas as Mikkel. His advice is not only authoritative, but prescient; apply it liberally and your web marketing campaigns are guaranteed success." Jeg tror heller ikke SEOMoz ville anbefale mit firma - i princippet en konkurrent, hvis han mente at det jeg sagde var så forkert. Det er sådan en lidt underlig tendens i Danmark - at hvis en amerikaner siger det så MÅ det være sandt. Amerikanerne selv er ligeglade med den slags snopperi - de giver respekt til dem der kan deres lort, ligemeget hvor de kommer fra. Det er derfor jeg har så godt et navn derovre :) |
Martin Thorborg:Andy Max Jensen:[Jeg har ikke misforstået hvad ranking er, jeg har misforstået at der findes klaphat seo'er der råder folk til at lade være med at lave sitemaps når størstedelen af deres produktkatalog ikke er indekseret. Her er en lektion:
At komme brasende ind på Amino og kalde andre for klaphatte er nok ikke så smart.
Køl ned og klap hesten ik'?
Dbh Martin
Hej Martin,
Jeg skal nok forsøge at undlade at bruge betegnelsen Klaphat SEO igen her på Amino.
Sorry ...og tak for mod ...,
:-) Andy