Hej Peter...
Det lyder som en god ide du har dig der! Jeg er sikker på dine ambitioner nok skal skinne igennem til folk. Du lyder som et menneske der har tænk over tingene, og på den måde har valgt at sætte spørgsmålstegn ved vores leve måde, hvilket jeg mener i sidste ende altid leder til man finder sine egen måde at leve livet på. Hvis man bare tager flere måder og blander det til det der passer bedst til en selv..
Du kan sagtens holde et foredrag og få folk med. Du virker som en person der har hovedet skruet ordentligt på, udover din klogskab, så er jeg sikker på du har hjertet på det rette sted til at kunne udføre sådan en opgave.
I en alder af 20 år, behøver man ikke holde sig tilbage. Hele dit indlæg symbolisere at du er en person der virkelig kan se det hele i et større perspektiv! Du lader dig ikke gå ned af at der har været lidt modstand, og det skal du bestemt heller ikke!! Du er en af de personer der udstråler du kan klare det!
Udover dit indhold, hvor både livsværdier og aktier er et godt emne at tage fat i, og sætte op mod hinanden i sidste ende, så er dette indlæg også skrevet rigtig, rigtig flot! Du har et super flot sprog, og får virkelig os alle til at forstå hvad det handler om, og det inspirere! Du er en af de mennesker der en inspiration for hele verden! Dem er der ikke mange af, derfor skal du bare holde det foredrag og tro mig - folk vil lytte til dig! Af en eller anden grund er der noget der siger mig du er en af de mennesker med et rent hjerte, der ikke gør det for pengenes skyld eller andres skyld, men tager det i den grad du virkelig har lyst til!
Livet handler om at tage en chance - nogle gange går det galt, andre gange går det godt, men hvis man ikke tager den chance, så vil man aldrig have muligheden for at opnå det man virkelig ønsker inderst inde!
For dig ville det være fedt at holde foredrag, fordi du har så meget af dig selv at gi til os andre! Jeg vil med glæde se dit foredrag!
Mvh,
Pernille Kjeldsen