Hej Caspar Jeg er helt enig i din optik omhandlende at det er sjovere for os unge, at høre et foredrag fra nogen på vores egen alder:) |
Thomas Grønnemark:Hej Peter
Jeg har fået stor succes med mine foredrag om arbejdsglæde og motivation. Du kan se min baggrund i min profil.
Jeg er gået fra 4 foredrag i 2008, til noget der kommer til at minde om 25 foredrag i år.
En stor årsag til min succes er, at jeg har fået hjælp af foredragsrådgiver Anders Gisselmann. Hvis du vil blive bedre til at holde foredrag, så kan jeg absolut anbefale ham. Kontakt ham via hans virksomhed one2speak.
De bedste hilsner
Thomas Grønnemark
Hej Thomas
Jeg kan virkelig godt lig din indgangsvinkel til at besvare min tråd - motiverende. tak:)
Jeg kunne også sagtens finde på at kontakte Anders. Faktisk kunne jeg rigtig godt tænke mig at underligge mig et foredragsbureau, ikke så meget for at få penge for det (selvom det klart ville hjælpe når man lever på SU) men mere for at få rådgivning og måske noget udstyr stillet til rådighed. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at have et kæmpe anlæg som bare blæser folk væk i introduktionen
Hvad tænker du når du høre det?