Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En 20 årig kan ikke holde foredrag !

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Iøvrigt.....hvor langt er du kommet Peter?

Any news???

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 21:19

ja, har lige fået snakket med revisor om hvad er den smarteste løsning for at holde foredrag. 

Derfor er jeg nu igang med at strikke noget materiale sammen, så du skal meget velkommen til at hjælpe mig.

Eksempelvis kunne jeg godt tænke mig, hvilke spørgsmålstegn du tror man vil sidde med til mit foredrag. Nu ved du jo grundlæggende hvad det vil handle om - på den måde kan jeg finpusse vinklen:) 

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 05:57

uha den er svær ang spørgsmål.

Angående investering ville jeg muligvis lure i investerings blogs da de svare på nogle spørgsmål de selv stiller, disse er ofte skrevet netop fordi det er noget mennesker tit såørger om. 

Starter lige forfra:

Det er af størst vigtighed at du fastlægger din strategi. Er det hardcore folk du vil tale med eller er det basics. Du skal have styr på dit publikum.

Jeg er ikke den rette at spørge vedr investering, men skulle du ramme mi interesse her så er det noget med: hvordan kommer jeg igang, tips og tricks, gode eksempler.

Ang motivation....se der ramte du min boldgadeBig Smile

Hvem vil du have fat på? og hvordan vil du fremføre en tale om motivation. Min bedste erfaring indenfor taler vedr motivation er helt klart at tage udgangspunkt i eksempler. Find nogle super tilfælde som beviser dine points.

Motivation er så hamrende bredt at du bliver nød til at specificere det. Jeg selv arbejder indenfor attitude eksempelvis. Dette betyder at jeg fremføre en motiverende tale om dette emne og så er tanken at de lyttende skal blive motiveret. Kan du se indgangsvinklen?

Mennesker er piv forskellige og hver har sin tricker point. Derfor vil jeg ikke anbefale at du holder et foredrag om motivation alene, istedet ville jeg finde på et foredrag om investering som motivere mig så meget at jeg griner og får aha oplevelse og efterfølgende drøner ud for at begive mig ind i den verden.

Det er en absolut spændende indgangsvinkel investering og motivation. Forstået på den måde at investeringer kan være det tørreste emne i verden. Der er ikke altid de store menneskelige aspekter i tal og der er fare for at der falder krummer ud af ørene på taleren. Big Smile

Er du god til engelsk? For så sender jeg sku lige uddrag fra min e-bog vedr. Der kan du se et eksempel på at have valgt en målgruppe og så gå målrettet efter at motivere disse indenfor emnet.

Du kan lige få lidt uddrag fra min attitude træning heri. ( Den er pt  på stave rejse i udlandet så selvfølgelig først når jeg har den rettede edition)Big Smile

Nu vil jeg ikke love noget men såfremt du en dag rykker indenfor motivation af investeringsfolk så skal jeg nok overdrage mit attitude program hvis du vil videre til virksomheder og have dem som projekt grupper. Det kræver dog at du har været igang og at din profil er noget som fanger mig når jeg har set et af dine foredrag.

indskud:

Med din alder ligger handelsskoler osv lige til højre benet. Har du overvejet at starte med dem? Altså foredrag? Der er gode muligheder her...de er her for at læreBig Smile

Martin

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)