Du bliver ikke rig af at arbejde....Men du skal gøre et stykke arbejde for at blive rig.
Medmindre du har mange penge du kan kaste i et projekt der kan give et godt afkast - så er MLM en af de muligheder der i dag er mange penge og muligheder i.
Hvis du har brug for et koncept og firma som vokser voldsomt og som er anderledes end de fleste - så send mig en PM eller en mail - så får du et link til en online præsentation på 20 minutter - så kan du jo se om det er noget for dig - og så kan vi jo bagefter se om du er "noget for mig" i netværket :-)
Nem måde at blive rig på ,du bliver fotomodel det giver gode penge i se og hør manden , vis samme billedet bruges flere gange kan du være heldig at tjene lidt penge ,
vis samme billedet bruges i se og hør f.eks. 100 x 1500 kr. giver det jo lidt småpenge og vis de bruges andre steder oveni får du lidt penge oveni endnu mere
nu har jeg ikke set et billedet af dig , med ellers vis du ser godt ud er , fotomodel er det et dejligt job , dog kræves normalt en god trænet krop , så vis dette haves ,er du godt på vej , mod at blive millionær
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
kun baisikeli kan købe fra forsikringer... har ikke læst hele indlægget men send mig en pm vis du vil arbejde med cykler... Kan tillade mig at kalde mig selv ekspert på det område. læs lidt om hvad jeg laver i min profil.. så kan give dig nogle guldkorn.
kun baisikeli kan købe fra forsikringer... har ikke læst hele indlægget men send mig en pm vis du vil arbejde med cykler... Kan tillade mig at kalde mig selv ekspert på det område. læs lidt om hvad jeg laver i min profil.. så kan give dig nogle guldkorn.
Er du sikker at KUN baisikeli må købe fr forsikringer må andre firma ikke køe fra dem?
NB: Jeg er ikke på stoffer.. Jeg er ved presse jer til giv ideer..(Har allerede fået en mega GOD ide!)
Hørte netop om denne type problem kunder i dag. Det var dog en heste-smed som ikke fik penge for de sko han satte på. På trods af at det var regninger i 1xxx klassen kunne det ikke betale sig at bruge tid på inkasso, og dermed var kunden aldrig i fare ved at snyde.
Løsning. Køb en trådløs kredit-kort terminal - prisen skulle være omkring 10.000 og lav aldrig noget før kunden har haft pappet oppe af lommen.
Bare lige for en god ordensskyld, - Kredit for denne løsning tilhøre ikke mig, men jeg er usikker på om jeg må give navene videre.
Yes... Jeg må også, men gider ikke at rode med det.. baisikeli får dem gratis da de sender dem til afrika..
Et lille moralsk fif... vil du have hjælp, skal man også uddybe sine indlæg!
Fordi " Giv mig en ide og gøre mig til en rig mand " så kan du lige så godt skrive " overfør 1000 kr til min konto..." lidt mere seriøst..
Men hvis du vil arbejde med cykler, og kan komme op på dupperne kan vi vel godt finde ud af et sammen arbejde...
Tak for dit svar. Jeg ringede faktisk idag til nogle af forsikringsselvskaberne og spurgte hvad de gjorde ved "cyklerne". Jeg fik vide af de sendte dem til afrika. Så det er ikke muligt at købe cykler fra dem mere.
Jeg skriver pm til dig, når jeg har fået hel styr på "forretningsplanen"