Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

giv mig en ide og gøre mig til en rig mand

Side 6 ud af 13 (126 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg svarer lige mig selv..

Og så skal svaret også findes i kulturen i de amerikanske virksomheder. Nu er vi begge vilde med McDonalds, så lad os fortsætte med det:

Jeg har aldrig selv arbejdet i McDonalds, men har været i en anden stor amerikansk virksomhed i Danmark, så jeg tillader mig at formode at der er visse ligheder, men noget af det næste er rent gæt:

Når en medarbejder kommer ind i firmaet, lærer de ret hurtigt historien at kende. Den bliver præsenteret på en måde, så de bliver stolte af at arbejde der. De bliver guidet igennem alle rutiner, og føler på intet tidspunkt at de er til besvær, men et vigtigt aktiv for virksomheden. Derudover er der planer for dem, for det er meningen at medarbejderen skal udvikle sig. De er aldrig i tvivl om hvad de kan opnå, og hvornår de kan have deres egen restaurant (...). Så de føler at de er en vigtig del af hele virksomheden, og det giver dem lyst til at give alt hvad de har. Og de ved hvad de skal gøre for at opnå de forskellige delmål, der er sat for dem, i bestræbelserne på at opnå et større mål. Og dem der ved at de kun skal være der i en periode, bliver accepteret på lige fod med dem der stræber efter lidt mere, og alle kender deres plads.

Og vigtigst af alt: De har alle et fælles mål, og arbejder hele tiden målrettet imod det. Teamspirit er i højsædet, og de ved alle præcis hvornår de skal gøre hvad. De er hele tiden opdateret på hvor de er i forhold til det overordnede mål, og bliver enige om hvad der skal arbejdes med.

Så mulighed for udvikling, en del af firmaet, ikke føle at man er i vejen eller til besvær, og så krydret med den amerikanske salgskultur, så har du succesen :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Taak tak

Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man køber en brugt cykel, skal man få tjekket dens stelnummer hos politiet. Men findes ikke et std online hvor man kan få nr tjekket ?

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har hørt de kan hjælpe i england med at lave nye stelnumre :-) Så det skal du ikke tænke på :-)

 

Eller sælge stjålne biler er der vidst også penge i :-)

Jeg kan få lavet falske nr plader til dig ;-)

 

Du kommer så langt for 100,000 jeg skal kun have 1000,- for et sæt nr plader :-)

................................................................................................................................................

Ellers kan du leje et lokale og udleje det til massagepiger, det giver ret godt (også 1000,- pr. døgn) og ta 4 piger ind..

Mulighederne er mange Preben, bare giv den gas..

 

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel for fanden..

Nu gik det lige så godt med dig herinde igen :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cykelfyr

Du må gerne få en af mine ideer; jeg har flere, end jeg selv kan bruge.

Start en kæde af vegetar-fastfood-restauranter med sandwicher, vegetar-pølser, vegetarburgere og salater. En slags grønnere version af Sunset Boulevard.

Kontakt mig, hvis det er interessant for dig; jeg har gennemtænkt det mere i dybden, så jeg kan sikkert hjælpe dig med at få succes.

Kh

Kristian Melchior

 

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Brugt_cykler_barnevogn_købes:

Jeg er træt af fast arbejde...ingen penge!

Nu vil jeg lave noget hvor man tjener penge.

Så giv mig en ide..

 

Den eneste måde at blive rig på er ved ikke at bruge penge.

 

Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Laver han sjov eller hvad? 
Han lyder ikke særlig engageret? 

Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel opfordrer du mig til stjæle cyklerog sælge videre ?

Vil du være min makker.....jeg vil ikke i fængsel alene haha

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Her har du en ide du kan starte op : Lav et fag register, hvor eksempelvis vinduespudseren, tømreren osv kan købe sig adgang til (Det skal være et lukket system)

Når nu tømreren får en forespørgsel på en opgave og evt. har afgivet tilbud, kan han/hun tjekke i dette system om andre tømrer/fagfolk har haft problemer med kunden.

Eksempelvis kunden betaler aldrig - kunden er et totalt brokkehoved osv....

Alle problem kunder, indleveres af brugerne og medlemmerne kan så selv afgøre om de gider bruge tiden på denne kunde.

Jeg har en kammerat som har været selvstændig med en vinduespudser forretning. Her var der flere kunder som bestilte vinduespudsning, selvom de aldrig betalte. Dvs. de bestilte hos 20-30 forskellige vinduespudsere som aldrig fik deres penge. Dette kunne undgåes, så når kunden glemmer at betale, så kan vinduespudseren sætte kunden ind i systemet og derved undgå at andre oplever samme problemer.

 

Side 6 ud af 13 (126 indlæg)