Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords igen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Øhhh... Er det ikke på tide, vi får en kategori, der hedder Adwords??..

Nå, men jeg står overfor at skulle lancere en ny hjemmeside og havde tænkt mig at placere nogle google adwords på siden. Jeg kan forstå, at placeringen af disse adwords er lidt af en videnskab og havde derfor tænkt mig, at lave to forskellige sider/layouts med forskellig placering af adwords for derigennem finde ud af, hvad der virker bedst. Havde tænkt mig, at de, der kom ind på et lige minut-tal røg til side A og de, der kom på et ulige røg ind på side B. Men det er vel ikke muligt at spore, hvem der klikker på hvad??.. Laver I andre noget lignende??..

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhhh, nu er det vist mig der er forvirret, er det ikke adsense du mener?

Jeg har leget lidt med at oprette nogle kanaler, det er vist den eneste måde du kan teste på.
Opret 2 kanaler med hvert sit navn og så lav den splittest du omtaler, det burde virke ...... tror jeg nok [:0]
 
 
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Ingen grund til forvirring.. Du har helt ret - det er Adwords, jeg taler om. Min fejl - beklager.

2 kanaler... Det prøver jeg... Glæder mig meget til at se resultatet.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det, Mikkel. At dømme ud fra den hjemmeside/indsendte kommentarer, kan jeg godt ringe til Mercedes Danmark og allerede nu bestille en ny øse, hva''?

Har du selv prøvet det, og er du i givet fald tilfreds??..

Jeg er sådan set bare i design-fasen og havde tænkt, at jeg ville foregribe begivenhedernes gang lidt ved at lave to designs. Men det ser ikke ud til at være nødvendigt. Jeg kan se fra adskillige sites, at det er meget nødvendigt at eksperimentere med sine Adwords. Er det noget, I andre gør eller stiller I jer tilfredse med jeres nuværende indtjening?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Den dag jeg stiller mig tilfreds med min indtjening lukker jeg biksen

Indtjening skal altid optimeres - således også AdSense annoncer. jeg har ikke selv brugt AdSense Tracker endnu, men anvendt andre metoder - men jeg har lige købt en licens (det skyldes alene nogle tekniske småting at den ikke har været instaleret længe). Flere af mine gode kollegaer bruger den og er meget tilfredse.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)