Hej Thomas. Det jeg mente med ikke at være 'politisk korrekt' iforhold til en udskrivning var, at der jo bliver brugt en mindre regnskov. For nogle af bøgerne har jo ret mange sider. Nej, jeg har sandelig heller ikke haft skrupler overfor forfatterne ved at udskrive bøgerne. For vi gamle, vil jo gerne have, at en bog er af papir, så vi kan lave notater, bøje blad-hjørner og tage en middagslur med den liggende over ansigtet (*S* - bestemt ikke fordi det er kedelige bøger, tvært imod).
|
Microsoft gik vist samme vej så vidt jeg husker.
Der var noget på Comon.dk om at de var stoppet med kampen og i stedet valgte at spille på samvittigheden, således at der ved piratkopier hele tiden kom en påmindelse om at versionen ikke var "valideret, men at de gerne hjalp med at finde en løsning på dette problem" eller noget i den stil.
@Thomas >Jeg tror Boysen har ret i at det bedste vil være at tale til folks samvittighed. Gøre dem klart at der er lagt mange timer i produktet.
Men jeg tror et andet godt redskab er at lave en lille introvideo der virkelig vækker sympati.
Du er jo Thomas, ikke en stor anonym organisation/virksomhed. Men nej, den venlige og hjælpsomme iværksætter Thomas der har lagt rigtigt mange timer i det her fantastiske "produkt" til dig som kunde
Det lyder måske lidt søgt, men sympati og nærvær er guld værd.
Det virker så sindsygt effektivt.
Et andet godt eksempel på at vække folks sympati. JA vi kender jo alle dem der har en "DONATIONS" paypal knap på et website hvor de forærer en god ydelse væk helt gratis. Endda en ydelse der måske burde koste penge.
Denne kan med fordel ændres til :
"Hvis du synes min service har været god for dig, ja måske endda tjent dig penge, så kan du jo stikke mig en kop kaffe, så jeg kan være oppe hver nat og gøre mit produkt endnu bedre for dig" - "Giv mig en kop kaffe her-KNAP"
Spiller man til folks sympati, så sker der ting og sager.