Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pointsitet Freegaming.dk sælges (startpris 1 kr)

Side 4 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Nu er der snart 24 timer tilbage af auktionen. Dertil skal det siges, at der medfølger en gratis opdatering af systemet fra Exaweb.

Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:40

1750

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Skrevet kl. 10:50

rgs:

1750

Noteret. Der er nu under 10 timer tilbage af auktionen. Det sidste gældende bud skal falde inden klokken 20 i aften.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Skrevet kl. 15:58

Der er nu 4 timer tilbage af auktionen og lige nu er det billigt sluppet for siden. Smid et bud ind hvis du ønsker at siden skal blive din!

Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 16:10

Kunne du fremsende dokumentation på hvad du som det står til nu, tjener om måneden?
- Jeg er interesseret i det, men vil gerne lige se noget dokumentation.

du kan kontakte mig på; mikkel91tp@hotmail.com

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:17

Hej Mark

Hvor mange leverandører har er der tilknyttet - altså dem som skal levere de ting som dine kunder køber/optjener og følger de med i købet.

Er det nemt at opsætte kampagner?

Hvis man køber sitet, giver du så lidt hjælp i starten til opstart?

Du skriver noget med en omsætning på 2500 kr. som er opnået, hvad ligger udgifterne på jeg tænker her på køb af de ting som skal sendes til kunderne, hosting, osv. osv.

Håber du kan svare på disse spørgsmål.

Mvh

Henrik

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Skrevet kl. 17:33

Mikkel Tschentscher:

Kunne du fremsende dokumentation på hvad du som det står til nu, tjener om måneden?
- Jeg er interesseret i det, men vil gerne lige se noget dokumentation.

du kan kontakte mig på; mikkel91tp@hotmail.com

Hej Mikkel. Du kan se indtjeningen, som jeg også har indsat tidligere, på side 3. 

Jeg har også sendt dig en mail.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Skrevet kl. 17:40

Xfun.dk:

Hej Mark

Hvor mange leverandører har er der tilknyttet - altså dem som skal levere de ting som dine kunder køber/optjener og følger de med i købet.

Er det nemt at opsætte kampagner?

Hvis man køber sitet, giver du så lidt hjælp i starten til opstart?

Du skriver noget med en omsætning på 2500 kr. som er opnået, hvad ligger udgifterne på jeg tænker her på køb af de ting som skal sendes til kunderne, hosting, osv. osv.

Håber du kan svare på disse spørgsmål.

Mvh

Henrik

Hej Henrik

Den levenrandør jeg har benyttet mig af på det sidste, ligger lige i nærheden, men jeg har udover det lavet en aftale med en af de største spil-webshops, men det er ved at være noget tid siden, så aftalen skal nok genopfriskes. Det er meget let at opsætte kampagner og med martins system er det muligt at importere dem automatisk.

Jeg hjælper selvfølgelig med opstarten og Martin fra Exaweb plejer også at være meget hjælpsomlig.

De 2500 kr er eksl. hosting. Hosting er på 60 kr/mdr. (du kan se her hvad du får: http://exaweb.dk/webhosting/webhoteller). Der har ellers ikke været andre udgifter, da mange folk vælger at optjene de første lette point, hvilket ikke har været nok til for dem til at bestille et produkt, men godt for indtjeningen.

Håber det var svar nok. Ellers må du endelig spørge.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 17:57

jeg  troede  eller  Martin  Thorborg  havde  meldt  klart ud  den  anden  dag  at  auktioner  skulle  man  køre  på  andre  deciderede   auktionssites   som   QXL  og  så  eeet  skud  her  på  Amino  med  en  henvisning

er  der  noget  jeg  har  misforstået?????

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Skrevet kl. 17:59

Jeg kan da ikke bare afbryde auktionen midt i det hele. Den var startet inden dette blev aktuelt og derfor ser jeg det ikke som et problem, at køre auktionen færdig. Hvis det er, må Thorborg eller en moderator tage kontakt til mig.

Der er nu 2 timer tilbage folkens!

Side 4 ud af 8 (77 indlæg)